لباس اورژانس‌ عملیاتی‌تر می‌شود

رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی از پیشنهاد طرح تغییر رنگ و فرم لباس اورژانس پیش‌بیمارستانی کشور خبر د

حسن نوری رئیس اداره‌‌ی‌ اورژانس پیش بیمارستانی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در این خصوص گفت: موضوع تغییر لباس اورژانس پیش بیمارستانی کشور فعلا در حد یک پیشنهاد است که ما منتظر موافقت و عملیاتی شدن آن هستیم.

نوری در خصوص ضرورت تغییر در لباس اورژانس پیش بیمارستانی افزود: لباس پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی در حال حاضر تا حدی رسمی است و این مسئله گاهی باعث کاهش توان انجام عملیات توسط تکنسین‌ها می‌شود که ما برای خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم پیشنهاد تغییراتی در این لباس‌ها را عنوان کرده‌ایم. 

وی با بیان اینکه قصد داریم لباس پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی را عملیاتی‌تر کنیم افزود: لباس خانم‌ها و آقایان با توجه به شرایط آب و هوایی از نظر رنگ(کاپشن‌ها) تغییر می‌کند تا دسترسی به تجهیزات مورد نیاز برای تکنسین راحت‌تر باشد. 

وی گفت: تغییر رنگ و علائم روی لباس پرسنل اورژانس پیش‌بیمارستانی به گونه‌ای خواهد شد که به راحتی می‌توان تشخیص داد که در حال حاضر کسی که بالای سر بیمار حاضر شده است تکنسین یا پزشک است. 

رئیس اداره اورژانس پیش‌بیمارستانی کشور با بیان اینکه این لباسها به چابک‌تر  تکنسین‌های اورژانس هنگام انجام عملیات کمک می‌کند، خاطر نشان کرد: طرح پیشنهادی هنوز به موافقت نرسیده و در حال حاضر در حد یک پیشنهاد است. 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۲۸ آذر ۱۳۹۸
ای کاش لباس فرم حالت تیشرت مانند داشت چون لباس حال حضر فوریتها خیلی خسته کننده و مانع عملیات میشه
بنظرم هرچه لباس راحت ترباشه مثه لباس اتاق عمل انجام عملیات بهتر و قیافه پرسنل هم شکیل تره
آخرین اخبار