تبریز؛

تکمیل و اعلام لیست انتخاباتی اصولگرایان تبریز تا 20بهمن ماه

رییس ستاد انتخابات شورای عالی اصولگرایان استان گفت: لیست انتخاباتی اصولگرایان از حوزه تبریز تا 20بهمن تکمیل و اعلام می شود.

به گزارش حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان  از تبریز؛ رضایی در نشست خبری با اصحاب رسانه در تبیین برنامه ها و موضع شورای  همگرایی اصولگرایان استان، اصولگرایی را یک جریان زیر بنایی عنوان کرد و افزود: شورای همگرایی اصولگرایان آذربایجان شرقی به فاصله کوتاهی از تشکیل شورای عالی اصولگرایان کشور، پس از مشورت با اشخاص حقیقی و حقوقی معروف به اصولگرایی در استان تشکیل شد.
 
وی افزود: برگزاری همایش اصولگرایان استان در سال گذشته و در محل مصلی اعظم حضرت امام خمینی(ره)، اولین خروجی تشکیل شورای همگرایی اصولگرایان در استان بود و از آن پس نیز تا امروز، جلسات این شورا به صورت 15 روز یکبار با محوریت گفتمان اصولگرایی و مباحث کلان با محوریت انتخابات سالجاری تشکیل شده است.
 
وی از تشکیل شورای شهرستانی همگرایی اصولگرایان در اکثریت شهرستان های استان خبر داد و اظهار کرد: جلساتی با عنوان مباحث کلان گفتمانی، فضاسازی و تبیین شاخص ها در تبریز و اکثریت شهرستان های استان برگزار می شود.
 
رییس ستاد انتخابات شورای عالی اصولگرایان آذربایجان شرقی با بیان اینکه لیست شش نفره ائتلاف اصولگرایان در آینده نزدیک تکمیل می شود اظهار کرد: لیست پنج نفر از نامزدین اصولگرا که  در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر مورد حمایت خواهند بود به انحا مختلف بیان شده است و در حال حاضر، کمیته ای در شورای همگرایی اصولگرایان استان تشکیل شده که در آینده نزدیک، در مورد نفر ششم و نهایی اتخاذ تصمیم و نام وی را اعلام خواهد کرد.
 
رضایی در همین راستا ادامه داد: فعلا در مورد سرلیستی هیچ یک از کاندیداهای لیست مورد حمایت اصولگرایان در تبریز، تصمیمی اتخاذ نشده است چرا که تمامی نامزدین مورد حمایت، شایستگی سرلیستی دارند.
 
 وی اظهار کرد: احتمال می دهم تا 20 بهمن سالجاری، لیست نهایی حوزه تبریز، اعلام شود و اعلام نفرات مورد حمایت در سایر شهرستان ها پس از اعلام شش کاندیدای حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر خواهد بود.
 
وی ادامه داد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد که در شهرستان های استان، لیست نامزدهای مورد حمایت خود را اعلام کنیم.
 
رضایی با بیان اینکه کثرت کاندیداها زیاد است افزود: خواهان رقابت سالم با رقبای خود هستیم. رقیب هر چه قدر قوی باشد حاکی از قدرت رقیب رقیب است. انتظار داریم تمامی نامزدین انتخابات مجلس شورای اسلامی با توجه به قانون اساسی و در چارچوب قانون و خطوط قرمز نظام در انتخابات حاضر باشند.
 
وی با ابراز رضایت از عملکرد شورای نظارت و هیات اجرایی انتخابات استان ادامه داد: به عملکرد این افراد، خوشبین هستیم و تا کنون نیز هیچ گونه مورد خاصی از آنان مشاهده نکرده ایم.

ملاک، نظر مردم است و این صندوق های رای است که تعیین کننده خواهد بود.
 
وی گفت: از عملکرد و فعالیت تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی دخیل در انتخابات، تشکر می کنیم و مطمین هستیم در امانتداری خود لجظه ای کوتاهی نمی کنند.

 رضایی گفت: فضای سیاسی برای مشارکت همگان در انتخابات، آزاد است و امیدواریم با حضور حداکثری مردم در انتخابات، شاهد برگزاری انتخاباتی با شکوه و سالم باشیم.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.