شهرکرد؛

حضور در راهپیمایی 22 بهمن باعث ناامیدی دشمن می شود

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن باعث ناامیدی دشمن می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، در خطبه های این هفته نمازجمعه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد، با بیان اینکه 22 بهمن یک نصرت الهی بود گفت: حضور همگانی مردم در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باعث می شود تا دشمن، مانند دوره های گذشته نا امید شود.

وی تأکید کرد: باید با حضور جدی، فعال، انقلابی و سرزنده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال، با آرمان های امام (ره)، انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کنیم.

نکونام، با اشاره به انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال هم تاکید کرد: انتخابات امسال مظهر شور و حضور حماسی همه مردم است و حضور مردم در این انتخابات، روحیه انقلابی آنان را به رخ جهانیان می کشاند.

وی، با تأکید بر اینکه اگر افراد اهل تساهل و تسامح و وابسته، وارد مجلس شوند، جریان اصلی انقلاب را کنار می زنند، افزود: باید در امر انتخابات، به جریان انقلابی بهاء داد و معیارهای اصلی را برای مردم بازگو کرد.

خطیب جمعه شهرکرد، با بیان اینکه جوانان مومن انقلابی، با روحیه انقلابی خود در برابر دشمنان ایستاده اند، گفت: نباید افراد و جوانان انقلابی را افراطی و تندرو دانست، چرا که گرفتن روحیه انقلابی، به انقلاب اسلامی ضربه خواهد زد.

نکونام یادآور شد: عده ای به دنبال گرفتن روحیه انقلابی از جامعه و وابسته کردن کشور به بیگانگان هستند که این مسأله، خطرناک است.

وی تأکید کرد: تعامل با دنیا هم باید بر اساس حفظ روحیه انقلابی باشد چرا که همین روحیه انقلابی، باعث پیروزی انقلاب اسلامی در برابر دشمنان شده است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در ادامه، 19 بهمن 57 را یکی از روزهای ماندگار در تاریخ ایران برشمرد و خاطر نشان کرد: علاوه بر بیعت همافران با امام خمینی (ره)، این روز، روزی افتخارآمیز برای چهارمحال و بختیاری است، چرا که در این روز، جمعی از مردم و بختیاری های این استان نیز به دلیل سنگ اندازی بختیار در مسیر امام و انقلاب اسلامی، به تهران آمده و ضمن اعلام نفرت از بختیار، با امام خمینی (ره) بیعت کردند.

نکونام با یادآوری اشاره مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان کنگره شهدای استان، به این حرکت بختیاری ها، گفت: انتظار می رود این روز به عنوان یک روز ملی در تاریخ ثبت شود.

وی، همچنین به پیروزی های اخیر جبهه مقاومت در سوریه و عراق اشاره کرد و افزود: نیروهای مقاومت با اتکاء به خداوند، پیروزی های بزرگی را در برابر جبهه کفر، به دست آورده اند.

نکونام، برگزاری جشنواره استانی اذان با عنوان گلبانگ محمدی در چهارمحال و بختیاری را حرکتی ارزشمند دانست و خواستار توجه به جایگاه اذان به عنوان یکی از شعائر اسلامی در جامعه شد.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.