اصفهان؛

دهه فجر یادآور ملتی غیور و با اندیشه توحیدی است

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرضا گفت : حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه از اهمیت بالایی برخوردار است و اتحاد و انسجام مردم در همه صحنه‌های انقلاب از اهمیت بسزایی برخوردار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مرتضی ملکیان در جلسه ستاد پشتیبانی مراسم یوم الله 22 بهمن در این شهرستان اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه از اهمیت بالایی برخوردار است و اتحاد و انسجام مردم در همه صحنه‌های انقلاب از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی افزود: دهه فجر یادآور ملتی غیور و با اندیشه توحیدی است که با شعار الله اکبر و به رهبری امام خمینی(ره) در مقابل حکومت استبداد که حمایت‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا را داشت، ایستادگی و مقاومت کرد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرضا تصریح کرد: تجربه نشان داده است هر زمان که ما در همه مراسم‌ها حضور فعال داشته‌ایم دشمن عقب نشینی کرده است.

وی ابراز کرد: اکنون که در آستانه دو انتخابات بزرگ هستیم و حضور حداکثری مردم به خنثی کردن حیله‌های دشمن کمک می‌کند.

ملکیان در زمینه انتخابات، گفت: مسئولان در اجرای مراسم‌های این دهه نسبت به انتخابات بی‌اهمیت نباشند و در این مراسم‌ها از اهمیتانتخابات صحبت کنند.

وی با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن، بیان کرد: ما باید در این روز برنامه‌های شاد و ارزشی را همراه با شناخت و تعمق و تعقل داشته باشیم.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرضا با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن انسجام و وحدت ملی را به نمایش می‌گذارد، گفت: بدون تردید مردم شهرستان شهرضا پرشورتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی 22 بهمن امسال حضوری پررنگ‌تری دارند.

وی با تأکید بر اینکه حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه نشانگر تجدید بیعت مردم با شهدا و امام راحل است، اظهار داشت: برپایی ایستگاه نقاشی و اجرای مسابقه، اجرای سرود دانش‌آموزی و گروه 22 توپخانه شهرضا از جمله برنامه‌ها در طول مسیر راهپیمایی 22 بهمن است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهرضا، از ساعت 9:30 صبح و از میدان تاسوعا به سمت میدان حر برگزار می شود و سخنران این مراسم حجت الاسلام محمدصادق کفیل، مسئول ستاد اقامه نماز استان قم خواهد بود .

انتهای پیام/گ



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.