اصفهان؛

اجرای بیش از 200 عنوان برنامه همزمان دهه فجر در شهرضا

معاون فرماندار شهرضا گفت: امسال در دهه فجر در سطح شهرستان شهرضا 44 طرح در حوزه‌های مختلف با اعتباری بیش از 820 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدحسین داراب در جلسه ستاد پشتیبانی مراسم یوم الله 22 بهمن در این شهرستان اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال سبب ارتقای جایگاه انقلاب اسلامی در جهان می‌شود.

وی تصریح کرد: دهه فجر امسال از حساسیت زیادی برخوردار است و لازم است از تمامی ظرفیت های موجود برای آگاهی بخشی به مردم و ایجاد زمینه های حضور حداکثری آن ها استفاده شود.

معاون فرماندار شهرضا با بیان اینکه در دهه فجر بیش از 200 عنوان برنامه در شهرستان شهرضا برگزار می‌شود، بیان کرد: امروزه با وجود رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب و در سایه تدابیر هوشمندانه ایشان، انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و شکوفایی است.

وی با اشاره به آغاز اجرای توافق نامه هسته ای و لایحه برجام، عنوان داشت:در بخش انرژی هسته ای پیشرفت فراوان داشته ایم و تصویب شدن برجام افتخار بزرگی برای ما بود که این موضع قدرت را تثبیت کرد.

معاون فرماندار شهرضاحضور مستمر و گسترده مردم را در مناسبات ملی و مذهبی مهم دانست و گفت: حضور مستمر و گسترده مردم در همه عرصه‌ها با اهمیت و سبب افزایش قدرت است.

داراب تأکید کرد: باید حضور پر شور مردم را در صحنه حفظ کنیم، اگر خواهان اقتدار و صلابت بیشتر نظام هستیم، باید مردم را، به عنوان مهم ترین سرمایه های نظام حفظ کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به بخشی از تحولات منطقه خاورمیانه گفت: امروزه در شرایط حساس منطقه ای ایران به عنوان مهمترین و قدرتمندترین کشور منطقه از اهمیت و ارزش زیادی برخوردار است.

معاون فرماندار شهرضا تأکید کرد: حضور در انتخابات و انتخاب افراد اصلح، وظیفه شرعی و دینی ما است و باید با تمام توان در اجرای آن کوشش کنیم .

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.