اصفهان؛

برگزاری جشنواره حرکت و برکت و هفتمین المپیاد فرهنگی ورزشی بانوان روستائی روز جمعه

هفتمین المپیادفرهنگی ورزشی بانوان روستایی به مناسبت گرامیداشت سی و هفتمین فجر انقلاب اسلامی روز جمعه ۱۶ بهمن ماه در روستای اذان شهرستان شــــاهین شهــــر و میـــمه برگـــزار می گردد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان اصفهان با اشاره به برنامه های این هیات در دهه مبارک فجر، گفت: برنامه های ما از اواخر دی ماه آغاز شده است که از آنها می توان به میزبانی اصفهان در دور رفت مسابقات چوخه روستائیان کشور با عنوان مدافعان حرم و هفتمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی روستایی و بازی های بومی محلی استان ویژه آقایان اشاره کرد.
مهدی اسدی با اشاره به برگزاری هفتمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی روستایی و بازی های بومی محلی استان ویژه بانوان اشاره کرد و افزود: بانوان ورزشکار روستایی در رشته های طناب کشی، دال پلان، لی لی، دویدن با گونی، بازیهای بومی محلی با هم به رقابت می پردازند.
اسدی در ادامه از برگزاری جشنواره حرکت و برکت خبر داد و خاطرنشان کرد: جشنواره حرکت و برکت در میمه ویژه مادران و دختران روستایی است که به صورت استانی برنامه ریزی شده و برنامه هایی مانند پخت نان، غذاهای محلی، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و صنایع دستی از برنامه های این جشنواره است

انتهای پیام/ ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۰:۴۵ ۱۶ بهمن ۱۳۹۴
با سلام و تشکر از تلاش شبانه روزی خبرنگاران جوان
ضمن تشکر از پوشش این خبر یادآور میشوم نام صحیح روستای محل برگزاری جشنواره (ازان) است.