قزوین؛

محیط بان نمونه استان قزوین تجلیل شد

در مراسمی با حضور مسئولان استان از «محمد رضا اینانلو» به عنوان محیط بان نمونه استان قزوین تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازقزوین؛سیاوش شمسی پور سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان در این جلسه با اشاره به این که یگان حفاظت استان قزوین در سطح کشور، در رتبه بندی خوبی قرار دارد، گفت: فعالیت یگان حفاظت محیط زیست در مراقبت از عرصه های طبیعی قابل تقدیر است.

وی همچنین ضمن تقدیر از فعالیت زیست محیطی سازمان های مردم نهاد استان، افزود: ما در اداره کل حفاظت محیط زیست استان آمادگی آن را داریم تا با همکاری سمن های محیط زیستی برنامه ریزی و همکاری کنیم و از طریق مشارکت همگانی، از عرصه های طبیعی و محیط زیست مراقبت و محافظت کنیم.

غلامرضا فریفته جهان تیغ فرمانده یگان حفاظت استان نیز در این نشست گفت: تقدیر های این چنین و خارج از سیستم اداری و دولتی سبب دلگرمی محیطبانان می شود با توجه به اینکه سالانه از هر ۵۰ محیط بان، یک نفر از سوی دولت مورد تقدیر قرار می گیرد اما انجام دادن این کار از سوی سمن ها، محیطبانان را برای ادامه فعالیت راغب تر می کند.

وی در رابطه با معرفی اینانلو به عنوان محیطبان نمونه استان نیز توضیح داد: آقای اینانلو به دلیل داشتن شاخص هایی چون انضباط کاری، اخلاق محیط زیستی و رعایت سلسله مراتب اداری مورد تقدیر قرار می گیرد، تعداد بالای دستگیری متخلفان شکار و همکاری خوب با نیروی انتظامی نیز از دیگر معیارهای انتخاب وی بوده است.

حسین صلح جو رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین نیز، ضمن تقدیر از فعالیت های زیست محیطی انجمن زیست محیطی پازشهر و همچنین قدردانی از همه محیطبانان، از پیشنهاد اجرای طرح تقدیر از محیطبانان توسط مدیریت شهری، در صحن شورا خبر داد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.