کابوس ویروس زیکا در قاره آمریکا+ تصاویر

شیوع ویروس زیکا به یک تهدید جهانی تبدیل شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین، کارشناسان سلامت اعلام کردند ویروس "زیکا" که بوسیله گونه ای از پشه منتقل می شود، حتی به تهدیدی بزرگتر از ویروس مرگبار "ابولا" تبدیل شده است.

ویروس زیکا نخستین بار در سال 1947 در آفریقا و در بدن یک میمون یافت شد. نام این ویروس از جنگلی در اوگاندا که نخستین میمون های مبتلا به ویروس در آن یافت شده اند، گرفته شده است. بر اساس اعلام سازمان بهداشت جهانی، این ویروس در طول چندین سال، به تدریج در کشورهای اوگاندا و تانزانیا از میمون به انسان منتقل شد.

این ویروس که از پشه به انسان منتقل می شود، موجب تولد کودکانی با سرهای کوچک و مغزهای تکامل نیافته می شود. محققان در تگزاس آمریکا روز گذشته اعلام کردند نخستین مورد انتقال ویروس زیکا از طریق تماس جنسی را تشخیص داده اند.

کابوس زیکا در قاره آمریکا+ تصاویرکابوس زیکا در قاره آمریکا+ تصاویر
کابوس زیکا در قاره آمریکا+ تصاویرکابوس زیکا در قاره آمریکا+ تصاویر
کابوس زیکا در قاره آمریکا+ تصاویرکابوس زیکا در قاره آمریکا+ تصاویرکابوس زیکا در قاره آمریکا+ تصاویرکابوس زیکا در قاره آمریکا+ تصاویرکابوس زیکا در قاره آمریکا+ تصاویرکابوس زیکا در قاره آمریکا+ تصاویر
کابوس زیکا در قاره آمریکا+ تصاویر
کابوس زیکا در قاره آمریکا+ تصاویر
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۹:۳۱ ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
باز هم یک مدل دیگه از تسلیحات میکروبی و بیولوژیکی با آرایش جدید که اتاق فکر شیطان بزرگ آمریکا و متحدانش در جبهه استکبار جهانی صهیونیستی در جهان منتشر میکنن تا هم اخبار و افکار از مسائل مهم جهان منحرف بشه و هم مردم جهان بترسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
هر چه ویروس و میکروب کشف می شود از منطقه ی خاورمیانه و آفریقا است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
پناه بر خدا...خدایا خودت به ما رحم کن...چه وحشتناک...
آخرین اخبار