انتظارات منچسترسیتی از پپ

پپ بازیکنان تیم را دوست دارد برای جایگاه آنها ارزش و احترام قائل است و به جوانان فرصت خودنمایی می‌دهد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی یوفا

حال که قرار است گواردیولا جایگزین مانوئل پگیرینی شود می‌خواهیم انتظارات منچسترسیتی از پپ، سرمربی سابق بارسلونا و کنونی بایرن‌مونیخ را بررسی کنیم.
 
*تیم به مقام قهرمانی برسد

بازیکنان سیتی باید تلاش کنند و اجازه کم کاری ندهند حتی بازیکنان با استعداد نیز در صورت عدم احترام به قوانین تیم، کنار گذاشته خواهتد شد. از دیدگاه پپ، بازیکنان مغرور در تیم جایی ندارند.
 
*بازیکنان با هر پستی باید توانایی بازی در تمام نقاط مستطیل سبز را داشته باشند
 
در تسلط بازیکنان منچسترسیتی به استفاده از توپ تردیدی نیست اما آنها باید بتوانند با تمرکز و توجه بیشتر از توپ به خوبی استفاده کنند و این مسئله در مورد دروازه‌بان نیز صدق می‌کند.
 
*سطح آمادگی بازیکنان جوان افزایش یابد
 
بازیکنان جوان نیز مانند بازیکنان آکادمی منچسترسیتی شانس حضور در زمین بازی را پیدا خواهند کرد، این شیوه کار گواردیولا در بارسلونا بود و در حال حاضر این روش را در بایرن‌مونیخ نیز به کار می‌گیرد.
 
*سرمربی تیم، توانایی رویارویی با رسانه‌های داخلی را داشته باشد

در آلمان، گواردیولا به نداشتن ارتباط قوی با رسانه‌های خبری معروف بود هر زمان که نظر او درباره مسائل خارج از زمین فوتبال پرسیده می‌شد پپ آزرده خاطر می‌شد چرا که تمرکز او بیشتر بر روی کارهای تاکتیکی است.
 
*تیم توانایی ارائه بازی‌های پرگل را داشته باشد
 
از دیدگاه پپ، بارسلونا سبکی نوین از فوتبال را ارائه کرده و با پاس‌های کوتاه و سریع باعث شادمانی هواداران خود شده است بازیکنان بارسلونا، قدرتمندترین تیم‌ها را مغلوب خود کرده‌اند از جمله 2 برد (0-5) و(2-6) مقابل رئال مادرید، برد (0-4) در برابر بایرن‌مونیخ و شکست منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا اگر گواردیولا بتواند این نتایج را در منچسترسیتی تکرار کند هواداران سیتی باید منتظر بازی‌هایی بسیار زیبا باشند.
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار