حبیبی در همايش "عزت ملى":

ورود اصولگرایان با منافع شخص به انتخابات، پهن کردن فرش قرمز برای اصلاح طلبان است

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: هر اصولگرايی كه با منافع شخصى وارد انتخابات شود، فرش قرمز جلوى اصلاح طلبان پهن كرده است.

ورود اصولگرایان با منافع شخص به انتخابات، پهن کردن فرش قرمز برای اصلاح طلبان استبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نبی حبيبى دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در همايش عزت ملى که امروز (سه شنبه 13 بهمن ماه) در مجتمع فرهنگی آدینه برگزار شد، با بیان اینکه با آمدن دولت دهم اصلاح طلبان جان گرفتند، گفت: اصلاح طلبان ميدانستند كه بسیارى از افرادشان رد صلاحيت خواهند شد اما با طراحى سعى ميكنند لايه هاى دوم وسوم را به مجلس بفرستند.

وی افزود: ما كه طعم تلخ شكست را در سال ٩٢ چشيده ايم راهى جز ائتلاف براى انتخابات مجلس نداريم، هر اصولگرايی كه با منافع شخصى و حزبى وارد انتخابات شود فرش قرمز جلوى اصلاح طلبان پهن كرده است.

حبیبی اضافه کرد: اگر در ليست نهايي تهران از ٢٠نفر نامزد موتلفه يك نفر هم نباشد ما انصراف خواهيم داد، اين براى اولين بار بود كه رهبرى از كلمه "ليست" استفاده كرند كه اين به خاطر اين است كه خطر جدى است.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: در برخى شهرستانها تعداد اصولگرايان ٢،٣برابر مورد نياز است كه اكنون مصيبت داريم كه با اين افراد صحبت كنيم تاانصراف دهن، برخى فكر می كنند كه نفوذ مسئله اى توهمى است كه بايد گفت خود اين افراد توهمى هستند.

محمدنبی حبیبی با اشاره به حساسیت انتخابات‌های پیشرو، اظهار داشت: شرایط انتخابات 94 هیچ شباهتی با انتخابات مجلس در دوره هشتم و نهم ندارد. اگر در انتخابات دور نهم اصول‌گرایانی با یکدیگر رقابت می‌کردند، به این دلیل بود که طرف مقابل عددی نبود. 
 
وی افزود: با روی کار آمدن دولت یازدهم اصلاح‌طلبان جان تازه گرفتند و تصمیم‌شان بر این شد که به ائتلاف با اعتدالیون روی بیاورند که از دو سال پیش این تصمیم از سوی آنها گرفته شد. عارف اسفند سال گذشته و تیرماه امسال گفته بود که تصمیم ما بر این است که با اعتدالیون نامزد واحد معرفی کنند. 
 
حبیبی تصریح کرد: ما طعم تلخ تفرقه را در انتخابات 92 چشیدیم و بر همین اساس تصمیم گرفتیم که با مشورت با بزرگان شرایط وحدت بین طیف اصول‌گرا را رقم بزنیم. 
 
عضو شورای مرکزی ائتلاف اصول‌گرایان به آرایش سیاسی اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس اشاره کرد و گفت: عده‌ای از سران اصلاحات می‌دانستند که صلاحیت آنها تایید نمی‌شود. آنها خیال می‌کنند خطر رفع شده، اما بنده باید به آنها بگویم که این خیال باطل است. آنها طراحی خود را کرده‌اند. کدام اصلاح‌طلبی است که نمی‌داند کسی که با فتنه رابطه نزدیک داشته ردصلاحیت می‌شود؟ 
 
وی ادامه داد: کسانی که زندان رفته زمان فتنه هستند، برای انتخابات ثبت‌نام کرده بودند. اصلاح‌طلبان یک لایه دوم و سوم را نیز پیش‌بینی کرده بودند و می‌دانستند که افراد اصلی آنها ردصلاحیت خواهند شد. لایه سوم آنها ممکن است از بین اصلاح‌طلبان به ظاهر شناخته شده نباشند، اما آنها طوری طراحی کرده‌اند که افرادی بدون شائبه اصلاح‌طلبی وارد مجلس شوند و بعدا خود را اصلاح‌طلب معرفی کنند. 
 
حبیبی در ادامه با اشاره به روند ائتلاف اصولگرایان  گفت: ما معتقدیم که اصول‌گرایان هیچ راهی جز ائتلاف نداشتند و معتقدیم هر کسی که با روحیه گروهی و قشری وارد عرصه انتخابات شود و ائتلاف را نپذیرد فرش قرمز را برای اصلاح‌طلبان پهن کرده است. 
 
دبیرکل حزب موتلفه تصریح کرد: بنده تعجب می‌کنم که چرا برخی معتدلین اصولگرا با معتدلین اصلاح‌طلب قصد ائتلاف دارند! آنها گول این حرف‌ها را نخورند.  
 
وی تاکید کرد: اگر مجلس با غلبه کامل اصلاح‌طلبان تشکیل شود و در این میان 50 نفر از اعضای کارت‌دار حزب موتلفه در آن حضور پیدا کنند و در مقابل مجلسی از اصولگرایان تشکیل شود و یک نفر از موتلفه در آن نباشد، ما ترجیح می‌دهیم که اولویت دوم را بپذیریم. 
 
حبیبی خاطرنشان کرد: خطر بسیار جدی است. میدان نبرد عوض شده است. سال 88 اصلاح‌طلبانی که در کف خیابان بودند امسال به کنار صندوق‌های رای هجوم آورده‌اند، البته هجوم آنها در سال 88 با حضور مردم در نهم دی خنثی شد. 
 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: اگر کسانی که دل‌شان با آمریکایی‌هاست به مجلس نفوذ کنند خطر بسیار جدی برای نظام دارد. ما باید با یک صدا و یک فهرست در انتخابات شرکت کنیم. 
 
وی ائتلاف اصول‌گرایان در تهران را یک نعمت الهی دانست و گفت: خیلی‌ها باور نمی‌کردند که در عرض 3 ماه بتوان یک ائتلاف به این وسعت شکل داد و امیدواری بنده درباره ائتلاف روز به روز بیشتر می‌شود. 
 
حبیبی به خطر نفوذ اشاره کرد و گفت: خطر نفوذ از خطر جنگ نیز خطرناک‌تر است. پروژه نفوذ به دنبال تغییر اذهان مردم است که آنها با دست خود علیه انقلابی که خود آن را برپا کرده‌اند به پا خیزند. نباید بصیرت فقط در خواص محدود شود، بلکه باید دشمن‌شناسی و تشخیص حق و باطل به مردم انتقال داده شود تا یک سد پولادین علیه جریان نفوذ بوجود آید. 
 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی یکی از اقلام جنگ نرم را نفوذ اعلام کرد و گفت: خطر جنگ نرم از خطر جنگ نظامی بیشتر است. برخی آقایان خیال می‌کنند که نفوذ یک مسئله توهمی است؛ دشمن سعی دارد از طریق نفوذ رهبری را مورد اصابت قرار دهد که ما باید بصیرت‌مان در این خصوص زیاد شود. 
 
وی با بیان اینکه آخرین و پیچیده‌ترین کار دشمن جنگ نرم و نفوذ است، تصریح کرد: کسانی که خیال می‌کنند خصومت ما با آمریکا یک موضوع توهمی است خودشان در توهم هستند، زیرا دشمن هرگز دست از سر ما بر نمی‌دارد. آنها 8 سال تدارک دیدند و هر کاری که می‌توانستند علیه نظام انجام دادند. آمریکایی‌ها تاکنون هر کاری را که می‌توانستند علیه انقلاب انجام داده‌اند، اما ایستادگی مردم مقابله با آنها بود. 
 
حبیبی افزود: عده‌ای خیال می‌کنند اگر دیپلمات‌های خوش‌زبان و خوش‌بیان برای مذاکره با آمریکا بفرستند مشکل حل خواهد شد، اما این‌گونه نیست، زیرا این یک اشکال در تضاد عقیدتی است. تمام توطئه‌هایی را که غرب علیه ایران انجام می‌دهد برای بر هم زدن اتحاد مردم است. 
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار