حبیبی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

همه اصولگرایان باید با سلیقه‌های مختلف در دایره ائتلاف حضور داشته باشند

دبیر کل حزب موتلفه گفت: همه اصولگرایان با سلیقه‌های مختلف باید در دایره شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان حضور داشته باشند.

محمدنبی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اولویت‌های اصلی نمایندگان در مجلس دهم اظهار داشت: مردم انتظار دارند نماینده‌شان به ارتقای سطح رفاهی، خدماتی و اقتصادی آن منطقه‌ توجه داشته باشد اما نه اینکه وظیفه ملی‌اش را انجام ندهد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه نماینده باید به منافع ملی و مصلحت‌های انقلاب و نظام توجه داشته باشد، ادامه داد: متاسفانه نمایندگانی که به مجلس وارد می‌شوند سهمی را که برای منافع ملی اختصاص می دهند نسبت به سهمی که برای منطقه قائل هستند، ناچیز است.

حبیبی با بیان اینکه ملی فکر کردن برای مصلحت عمومی مردم، موضوع بسیار مهمی است و نباید تحت الشعاع موضوعات منطقه‌ای قرار بگیرد، گفت: نماینده‌ای که وارد مجلس می‌شود باید مدافع بی چون و چرای اصل نظام، ولایت فقیه باشد و از ولی فقیه تبعیت داشته باشد.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش با بیان اینکه در هر جلسه‌ای که شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان دعوت کند شرکت خواهم کرد، بیان کرد:معتقدم همه اصولگرایان با سلیقه های مختلف باید در دایره این ائتلاف حضور داشته باشند.

حبیبی با تاکید بر اینکه موتلفه قطعا همه ظرفیتش را برای اجرای مصوبات این شورا قرار خواهد داد، خاطر نشان کرد: مقرر شده در مورد موضوعات کلی شورا فقط نظر دهیم و  در مورد موضوعات جزئی سخنگوی رسمی ما صحبت کند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار