قزوین ؛

تاکید رئیس حوزه هنری قزوین بر تقویت بخش انیمیشن

رئیس حوزه هنری قزوین گفت: هنرمندان قزوینی در زمینه انیمیشن جوایزی در جشنواره‌های مختلف کسب کرده‌اند، اما این امر کافی نیست و باید بخش انیمیشن استان تقویت شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ ‌علی هوشمند  ‌اظهار کرد: استان قزوین با وجود اینکه متخصصان خوبی در زمینه انیمیشن دارد هنوز نتوانسته در این عرصه به جایگاهی که حقش است، برسد؛ گرچه هنرمندان قزوینی جوایزی در جشنواره‌های مختلف کسب کرده‌اند اما این کافی نیست و باید بخش انیمیشن قزوین تقویت شود.

وی افزود: استان قزوین ظرفیت بالایی دارد اما تعامل در بین دستگاه‌های فرهنگی این استان کم است و همچنین بازار عرضه برای محصولات وجود ندارد، بنابراین برای تقویت انیمیشن ابتدا باید تعامل بین دستگاه‌ها را افزایش دهیم و سپس بازار عرضه را شناسایی و ایجاد کنیم.

رئیس حوزه هنری استان قزوین بیان کرد: تولید انیمیشن با محوریت قصص قرآنی و تولید محصولات چند رسانه‌ای از دیگر دغدغه‌های این حوزه است که با توجه به وجود کتاب‌های دفاع مقدس در این استان می‌توانیم محصولات چند رسانه‌ای شامل نمایشنامه‌نویسی، ‌تولید تیزرها و انیمیشن‌های‌ کوتاه برای شبکه‌های اجتماعی تولید کنیم.

وی یادآور شد:‌ مرکز دیجیتال استان قزوین در بخش انیمیشن فعالیت‌های چشمگیری داشته است که با توجه به آن و به منظور ارتقا سطح انیمیشن این استان در آینده تعامل و ارتباط با این مرکز را افزایش می‌دهیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.