قزوین ؛

سیاست حمایتی از کشاورزان برای کشت چغندرقند انجام شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: به منظور تشویق و ترغیب کشاورزان باید سیاست‌های حمایتی از آنان برای کشت چغندرقند به‌ کار گرفته شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ نیازعلی ابراهیمی‌پاک اظهار کرد: کارخانه قند باید سیاست‌های حمایتی را از کشاورزان برای کشت چغندر قند انجام دهد در غیر این صورت نمی‌توان کشاورزان را به کشت چغندر قند اجبار کرد.

وی افزود: کارخانه قند باید تعهد خود را به کشاورزان انجام دهد تا بهره‌برداران رغبت بیشتری برای کشت محصول داشته باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: عدم پرداخت مطالبات کشاورزان از سوی کارخانه قند موجب بی‌رغبتی چغندرکاران به کشت این محصول شده است.

ابراهیمی‌پاک تصریح کرد: کارخانه قند قزوین باید برای کشت چغندر قند برنامه‌ریزی کند در غیر این صورت کشاورزان این محصول را کشت نمی‌کنند که به ضرر کارخانه می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه به منظور تشویق و ترغیب کشاورزان، باید سیاست‌های حمایتی از آنان برای کشت چغندر قند به‌کار گرفته شود، اضافه کرد: فی‌‌النفسه فعالیت کارخانه قند به کشاورزان منطقه بستگی دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: وظیفه ما تولید در بخش کشاورزی است و از تولیدکنندگان نیز حمایت می‌کنیم اما اگر شرکت‌های تولیدی وابسته به بخش کشاورزی همراه با بخش نباشند باید چاره‌ای اندیشید.

انتهای پیام/س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.