شیراز؛

اعزام بیش از 300 مبلغ در ایام فجر به شهرستان های فارس

در دهه فجر۳۲۰ مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان فارس اعزام می شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسئول کمیته های تشکل های مردمی و قرآنی ستاد دهه فجرو مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس گفت: این تعداد مبلغ افزون بر ۱۵۰ نیروی مستقر در استان است.

حجت الاسلام ولی الله محمودی نژاد با اشاره به برگزاری برنامه های قرآنی در ۳۰ شهرستان و ۲۲۰ نقطه استان ویژه ایام دهه مبارک فجر، گفت: جشنواره های قرآنی کودک و نوجوان در دهه فجر نیز برگزار می شود.

وی  با اشاره به اعطای ۲ هزار گواهی طرح ۱۴۴۹ به منتخبان آن تصریح کرد: حمایت از حلقه های تفسیر قران کریم در هشت شهرستان در ایام دهه فجر در دستور کار خواهد بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه محفل انس با قرآن در ۲۵ شهرستان برگزار می شود، تاکید کرد: کرسی های تلاوت نیز در ایام مبارک دهه فجر برپا می شود و دیدار با پیشکسوتان قرآنی نیز در دستور کار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه ۳۰۰ برنامه قرآنی و مذهبی برگزار می شود، گفت: نمایشگاه صنایع دستی و مذهبی در سه شهرستان توسط اداره کل میراث فرهنگی و با همکاری سازمان تبلیغات برپا و همچنین توزیع پوستر قرآنی و اقلام قرآنی نیز انجام می شود.

مسئول کمیته تشکل های دینی ستاد دهه فجر فارس همچنین  از برگزاری گفتمانهای دانش آموزی در شهرستان های فارس خبر داد و افزود: برگزاری و برپایی ۱۰ گفتمان دانشجویی، نمایشگاه های عکس، ۱۹ مسابقه کتابخوانی و جشن های اتقلاب از دیگر برنامه های این ایام است.

حجت الاسلام محمودی نژاد درپایان از ۸۵۰ دیدار با خانواده شهدا در دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.