قزوین ؛

بیمارستان تاکستان نخستین بیمارستان سبز کشور شد

رئیس بیمارستان شهرستان تاکستان گفت: با بررسی‌های صورت گرفته توسط سازمان محیط زیست کشور، بیمارستان تاکستان به عنوان نخستین بیمارستان سبز کشور برگزیده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ رضا سلیمانی اظهار داشت: بیمارستان تأمین اجتماعی تاکستان با رعایت اصول زیست محیطی به عنوان نخستین بیمارستان سبز در کشور شناخته و برگزیده شد.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان تأمین اجتماعی تاکستان جزو پنج بیمارستان مطرح کشوری بوده که خدمات مطلوبی را به بیماران ارائه کرده است، بیان کرد: در همین راستا نرخ فوتی‌ها در شهرستان تاکستان در مقایسه با سال گذشته  کاهش یافته است.

رئیس بیمارستان تأمین اجتماعی تاکستان افزود:  نرخ فوتی‌ها امسال 25 درصد کاهش داشته است که این امر به دلیل استقرار کادر درمانی و پزشکان مقیم متخصص بوده است.

سلیمانی با اشاره به اینکه متوسط زمان حضور پزشک بر بالین بیمار به صورت مطلوبی در مقایسه با سال گذشته کاهش یافته است، اظهار داشت: در همین راستا متوسط استاندارد کشوری حضور پزشک دو دقیقه که در شهرستان تاکستان 11 ثانیه است.

رئیس بیمارستان تأمین اجتماعی شهرستان تاکستان، خاطرنشان کرد: با افزایش تعداد تخت‌های جراحی بیمارستان و جذب نیرو‌های متخصص از این پس متخصصان بیهوشی به صورت شبانه روزی در این بیمارستان حضور دارند.

وی افزود: در همین راستا بخش جراحان زنان نیز در بیمارستان تأمین اجتماعی به صورت شبانه روزی حضور خواهند داشت تا بتوان خدمات درمانی مناسب‌تری را به بیماران و شهروندان ارائه کنند.

وی در رابطه با نوسازی دستگاه‌های جراحی در بیمارستان تأمین اجتماعی، تصریح کرد: این بیمارستان دومین بیمارستانی است که با جذب چهار میلیارد ریال اعتبار توانست گام‌های مؤثری در راستای نوسازی تجهیزات بیمارستانی بردارد که در همین راستا موفق به خرید دستگاه پیشرفته جراحی ارتوپدی CR شد.

رئیس بیمارستان تأمین اجتماعی شهرستان تاکستان در رابطه با موفقیت‌های این بیمارستان و کسب مقام‌های برتر، ابراز کرد: بیمارستان تأمین اجتماعی شهرستان تاکستان در بین دفاتر پرستاری بیمارستان‌ها در سطح کشور مقام سوم را دارد.

وی افزود: کسب نشان عالی ارتقاء بخشی و دریافت لوح بیمارستان دوستار مادر را از جمله سایر افتخارات و دست آورد‌های این بیمارستان عنوان کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.