قزوین ؛

افتتاح هتلینگ بیمارستان رازی قزوین

رئیس بیمارستان رازی قزوین گفت: در سه ماه گذشته امسال اعتباری بیش از ۳۹ میلیارد ریال برای افتتاح هتلینگ بیمارستان رازی قزوین هزینه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ سعید مخلوقی اظهار داشت: در راستای تجهیز و  نوسازی تجهیزات، هتلینگ و فضای داخلی بیمارستان رازی در سه ماه گذشته اعتبار 39 میلیارد و 400 میلیون ریال اختصاص یافته که به این وسیله تا پایان سال شاهد ارتقاء سطح ارائه خدمات مطلوب‌تر به بیماران این بیمارستان در قزوین باشیم.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان رازی چزو پنج بیمارستان مطرح کشوری محسوب می‌شود، عنوان کرد: در همین راستا برای تجهیز و هتلینگ این بیمارستان اعتباری حدود چهل میلیارد ریال اختصاص یافته است.

رئیس بیمارستان رازی قزوین با اشاره به اینکه این بیمارستان اکنون دارای 229 تخت‌خواب بیمارستانی است، اظهار داشت: تا پایان سال این تعداد تخت به 256 تخت‌خواب بیمارستانی می‌رسد.

مخلوقی با اشاره به اینکه ضریب اشغال تخت در این بیمارستان در سال 93،  77 درصد بوده است، عنوان کرد: در سال 94 میزان  ضریب اشغال تخت در این بیمارستان 92 درصد بوده است.

وی با اشاره به اینکه درصد عمل‌های زایمان سزارین سال 93 41 درصد بوده است، گفت: امسال درصد زایمان‌های سزارین با برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مادران باردار به 35 درصد کاهش یافته است.

رئیس بیمارستان رازی قزوین با اشاره به اینکه  نرخ مرگ و میر در بیمارستان رازی قزوین سال گذشته 6.9 درصد بوده است که امسال این نرخ  به 6.7  درصد رسیده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.