شهرکرد؛

پليس اسکی سوار در پيست اسكی چلگرد

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری، از حضور پليس اسکی سوار در پيست اسكی چلگرد از توابع شهرستان كوهرنگ خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سردار نورعلي ياري با اشاره به حضور مستمر و فعال تيم اسکي يگان ويژه پليس در پيست اسكي چلگرد گفت: هدف از استقرار پليس اسكي سوار، تأمين امنيت ورزشكاران و خدمت رساني مطلوب به گردشگران است.

وی افزود: با توجه به بارش سنگين برف در زمستان سال جاري و بازگشايي اين پيو به منظور برقراري نظم، نظارت بر اماکن عمومي، کمک به مصدومان و پيشگيري از جرايم اخلاقي و اجتماعي، پليس اسکي سوار در نقاط مختلف اين پيست از جمله ارتفاعات مستقر شده است.

ياري گفت: فرماندهي انتظامي كوهرنگ نيز با تلاش و حضور فعال در حوزه استحفاظي اين شهرستان توانسته اند وقوع برخي جرايم از جمله بد پوششي، مزاحمت و مشكلات ترافيكي را کاهش دهند و امروز ما شاهد امنيت خوبي براي عموم مردم و گردشگران در اين شهرستان هستيم.

گفتني است: پيست اسكي چلگرد در 85 كيلومتري شهركرد مركز استان چهارمحال و بختياري واقع شده كه در ايام تعطيل پذيراي هزاران نفر از ورزشكاران و گردشگران زمستانی از اقصي نقاط كشور است.

اين پيست با طول 800 متر و شيب ملايم 20درصد و امكاناتي مانند بالابر، برف كوب و سه پيست مجزا براي خانم ها، آقايان و خانوادگي، هتل و مهمانپذير، از شناخته شده ترين پيست هاي زاگرس مركزي محسوب مي شود.

دسترسي به اين پيست از طريق جاده هاي ارتباطي شهرستان كوهرنگ به سادگي امكان پذير است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.