شهرکرد؛

ايمان و تقوا دو شرط مهم استقامت در دين است

رئيس عقيدتی سياسی فرماندهي انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: ايمان و تقوا دو شرط مهم استقامت در دين است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از شهرکرد؛ حجت الاسلام سيد ابراهيم حسيني در نشست بصيرت ديني ويژه خانواده كاركنان فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری، به مسئله استقامت در دين اشاره کرد و گفت: آنچه که خداوند متعال مي خواهد اين است که انسان با ايمان و تقوا وارد مسير زندگی شود و تا آخر خط هم همين گونه باقی بماند.

وی با تأکید بر پرهیز از غفلت افزود: انسان در طول زندگی دچار نشيب و فرازهای متعددی می شود و مهم اين است که انسان خودش را حفظ کرده و استقامت کند، مانند ورزشکار و دونده ای که بايد تلاش و استقامت کند تا به خط پايان برسد.

رئيس عقيدتی سياسی فرماندهي انتظامی استان چهارمحال و بختياری در ادامه، مسائل اعتقادی، عاطفی، کلامی و رفتاری را از عوامل استحكام خانواده برشمرد و بيان داشت: توجه به مسائل اعتقادی فرد را از منکرات نهی کرده و به سوی معارف الهی رهنمون می سازد.

حسينی، روابط عاطفی زن و شوهر را بسيار مهم برشمرد و با اشاره به نامه حضرت امام خمينی (ره) كه از بيروت براي همسر مكرمه اش نوشته بودند بيان داشت: ما هم باید از اينگونه رفتارها و گفتار محبت آميز درس گرفته و آن را سر لوحه زندگی شخصی خود قرار دهيم.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: شهرکرد ، دین ، تقوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.