سمنان؛

تجهیز پلیس به سامانه تشخیص هویت مظنونین

افسران گشت ناجا برای تشخیص هویت واقعی افراد به دستگاه " هند هیلد " مجهز می شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: درگذشته متهمانی که دستگیر می شدند ، امکان داشت خود را با هویت جعلی معرفی و روند پرونده ها را کند کنند ولی با تجهیز افسران گشت به سامانه هند هیلد ، مظنونین در محل دستگیری بلافاصله تشخیص هویت داده می شوند و پلیس در مدت زمان کمتری می تواند مجرمان را شناسایی و دستگیر کند .

سردار محمد شرفی همچنین از تشکیل یگان حفاظت در 11 دستگاه دولتی کشور خبر داد و گفت : با تشکیل این یگان ها ، وظایف نیروی انتظامی در حفاظت از آن دستگاه با تفویض مسئولیت به خود دستگاه محول شده است و به زودی این یگان در بانک ها و گمرکات کشور هم راه اندازی می شود.
سردار اشرافی مردمی کردن ایجاد امنیت را از طرح های پلیس عنوان و خاطر نشان کرد : بکارگیری 45 هزار نفر پلیس محله و راه اندازی بخش پلیس افتخاری در راستای تحقق این هدف انجام شده است.

سردار شرفی افزایش گستره اشراف اطلاعاتی کارکنان کلانتری ها و پاسگاه ها را از برنامه های پلیس پیشگیری ناجا عنوان کرد و گفت: در سامانه اشراف اطلاعاتی که در کلانتری ها راه اندازی شده ، مشخصات متهم و نوع اتهام وی در بدو ورود درج ، زمینه انتخاب وکیل برای وی فراهم و به خانواده وی اطلاع رسانی می شود .

وی افزود : توسعه دوربین های مدار بسته و نوسازی ناوگان خودرویی کلانتری و پاسگاه ها از دیگر اهداف پلیس پیشگیری است .

سردار محمد شرفی  برای شرکت در همایش روسالی کلانتری ها و پاسگاه های استان به سمنان آمده بود .

انتهای پیام/ب

برچسب ها: تجهیز ، پلیس ، سمنان ، تشخیص ، هویت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.