شهرکرد؛

خارج کردن کشور از ریل انقلابی، هدف و استراتژی دشمن است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: خارج کردن کشور از ریل انقلابی و تبدیل آن به یک کشور عادی در منطقه، هدف و استراتژی دشمن است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی، در دومین نشست روشنگری فرهنگیان بسیجی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد، انقلابی ماندن را راهبرد صحیح کشور دانست و تصریح کرد: خارج کردن کشور از ریل انقلابی و تبدیل آن به یک کشور عادی در منطقه، هدف و استراتژی دشمن است تا در ادامه تسلیم نظام سلطه حاکم بر جهان شده و مطابق میل و سلیقه استکبار عمل کنیم.

وی، با اشاره به طرح برخی دیدگاه‌ها مبنی بر استفاده از مدل برجام برای حل مسائل منطقه ای گفت: این توصیه در راستای راهبرد عادی کردن ایران انقلابی تلقی می شود که با بصیرت و هوشیاری ملت و هدایت های داهیانه و امام گونه مقام معظم رهبری محقق نخواهد شد.

تویسرکانی، با تاکید بر اینکه مدل برجام مدلی است که می خواهد انقلابی بودن را از نظام مقدس جمهوری اسلامی سلب کند، خاطرنشان ساخت: یک کشور انقلابی همه سیستم ها را به چالش می‌کشاند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور، همچنین دفاع از انقلاب اسلامی را خط اصیل سپاه و بسیج در مسأله انتخابات بیان کرد و گفت: ارزش و جایگاه این نهاد بالاتر از آن است که هزینه اشخاص یا جریانات سیاسی شود.

وی، «سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ وَ حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُمْ» را خط مشی سپاه و بسیج دانست و گفت: هر کسی دم از انقلاب می زند، محبوب سپاه و بسیج است.

تویسرکانی در ادامه با اشاره به دستگیری ملوانان آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این کاری ارزشمند، بزرگ و قابل قدردانی بود که توسط نیروهای سپاه پاسداران انجام گرفت.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.