گروسی در تشریح جلسه فراکسیون رهروان:

ارائه گزارش سفر عراق توسط لاریجانی/ تأکید رئیس مجلس بر رعایت اخلاق در تبلیغات انتخاباتی

عضو فراکسیون رهروان ولایت گفت: لاریجانی در این جلسه پیرامون سفر به عراق، بودجه و انتخابات مسائلی را مطرح کرد.

ارائه گزارش سفر عراق توسط لاریجانی/ تأکید رئیس مجلس بر رعایت اخلاق در تبلیغات انتخاباتیحسین گروسی عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جلسه امروز صبح فراکسیون متبوع خود گفت: در این جلسه لاریجانی گزارشی از سفر خود به عراق ارائه کرد.

نماینده شهریار، ملارد و شهر قدس در ادامه  تصریح کرد: لاریجانی در این جلسه تأکید کرد که برجام نه تنها در کشور ما بلکه فضای خوبی را در کشورهای همسایه نیز ایجاد کرده و کشورهایی مانند عراق با توجه به سلطه داعش و تروریست‌ها پیشرفت خوبی داشته است.

وی بیان داشت: قرار بود آخوندی وزیر راه و شهرسازی در این جلسه حضور یابد که متأسفانه در این جلسه حاضر نشدند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: باید از فضای ایجاد شده توسط برجام که می‌تواند فرصت خوبی برای ساخت زیرساخت‌های کشورمان مانند پتروشیمی، ترابری، زمینی و ... فراهم سازد، حداکثر بهره را ببریم.

گروسی همچنین تأکید کرد:‌ لاریجانی در این جلسه نمایندگان را به اخلاق محوری و دوری از بداخلاقی در تبلیغات و داشتن صبر و بردباری و بیان اهداف کلی نظام و کشور توصیه کرد.

عضو فراکسیون رهروان ولایت همچنین خاطر نشان کرد: بحث بررسی بودجه نیز در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و قرار شد با توجه به فشردگی وقت، سریعا در کمیسیون‌ها با توجه به نقاط مثبت مورد بحث و بررسی قرار دهیم تا به سرانجام برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار