«میزان» مجله‌ای انتخاباتی در پنج قسمت

برنامه انتخاباتی میزان در پنج قسمت، سه شنبه‌ها به مدت 20 دقیقه از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

مهدی ترابیان تهیه‌کننده در خصوص دو برنامه «میزان» و «متن- حاشیه» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «میزان» برنامه‌ای با فضای انتخاباتی است که اتفاقات و حواشی این رویداد را مورد بررسی قرار می‌دهد. این برنامه در پنج قسمت به صورت یک مجله ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: هر یک از این پنج قسمت دارای پنج آیتم است. یکی از این آیتم‌ها دماسنج نام دارد. در این پخش ما شاهد پایش روزانه هستیم و به بحث در مورد خبرهای انتخاباتی مهم می‌پردازیم. آیتم بعدی با عنوان«نظر شماست» شامل گفتگو با مردم می‌شود. در این قسمت پیرامون مسائل روز گفتگو شده و گزارش‌هایی نیز پخش می‌شود.

ترابیان افزود: آیتم دیگر برنامه « میزان»، «گاهی یک تلنگر کافی است» نام دارد که به صورت کاریکاتور کار می شود. در واقع این بخش به شکل فانتزی کار شده است.

تهیه کننده «متن- حاشیه» بیان کرد: آیتم چهارم به نام «آیا می‌دانید» است. در این آیتم به بررسی انتخابات در سایر کشورها می‌پردازیم.

در نهایت، آیتم پایانی« حق الناس» است که گفتگو با مسئولین انتخابات، پیرامون مسائل انتخابات، موضوع اصلی آن است.

وی عنوان کرد: برنامه میزان سه شنبه‌ها 20 دقیقه از شبکه یک به روی آنتن می‌رود. این برنامه از شبکه‌های خبر و مستند نیز پخش می‌شود.

مهدی ترابیان که هم اکنون تهیه کنندگی برنامه « متن- حاشیه» را نیز برعهده دارد، گفت: این برنامه شنبه‌ها از ساعت 20 الی 21 از شبکه 3 سیما پخش می شود.« متن- حاشیه» برنامه‌ای چالشی است که با حضور مسئولین طراز اول کشور به صورت پرسش و پاسخ پخش می‌شود.

وی در پایان گفت: این برنامه با اجرای وحید ایمانی است که سعی شده است کاری جدید ارائه شود.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار