زنجان؛

نقش امنيت و آرامش در زندگی فردی و اجتماعی مردم مهم است

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان به نقش امنيت و آرامش در زندگی فردی و اجتماعی مردم اشاره کرد و گفت: حفظ امنيت از ايجاد آن مهمتر و سخت تر است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ جعفر كردلو در جمع كاركنان معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان زنجان، گفت: امنيت، زمينه ساز رشد و توسعه هر کشوري محسوب مي شود که در جمهوري اسلامي ايران، ناجا حافظ و مدافع ارزش هاي انقلاب اسلامي است.

كردلو افزود: امنيت فراگير، بستري براي خلاقيت و پويايي افراد جامعه در حوزه هاي مختلف است و پليس با هدف ارتقاء‌ كيفي خدمات رساني و حفظ ارزش هاي اسلامي، تعامل و پاسخگويي به اقشار مختلف اجتماعي را مبناي تصميم سازي هاي خود دارد.

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان زنجان گفت: يکي از مظاهر مهم اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران، وجود نظم و امنيت در جامعه است که اين مهم با همكاري بين پليس و دستگاه هاي دخيل در امر امنيت محقق مي شود و به ياري خداوند متعال امروزه شاهد برقراري امنيت خوب و قابل قبولي در سطح استان هستيم.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينکه پليس در راستاي حفظ و برقراري امنيت خادم مردم است، گفت: رشد و پيشرفت درهمه عرصه هاي علمي، اقتصادي و فرهنگي مرهون وجود امنيتي مطلوب و پايدار و همچنين احساس امنيت در يك جامعه است.

کردلو با اشاره به نقش پيشگيري اجتماعي تصريح كرد: وقتي كه مردم پليس را در هر مكاني مي بينند احساس امنيت و آرامش مي كنند، اين نشان دهنده اين است كه مردم ما به پليس اعتماد كرده و آن را امين خود مي دانند.

وي خاطرنشان كرد: آموزش به عنوان يكي از اركان اصلي در نيروي انتظامي به شمار مي‌رود و هرچه پليس از آموزش بيشتر، باكيفيت‌تر و مستمر استفاده كند به طور قطع در اجراي ماموريت‌هاي خود موفق تر مي شود و به صورت مطلوب خدمات انتظامي را به شهروندان ارائه مي کند.

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان زنجان تاكيد كرد: به تناسب پيشرفت و توسعه فناوري، پليس نيز در هريك از عرصه هاي ماموريتي خود به مقتضاي تخصصي بودن آنها بايد از ظرفيت ها، توانمندي ها و قابليت هاي متناسب با آن پيشرفت ها و ماموريت ها بهره مند شود.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: امنیت ، آرامش ، زندگی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.