عطايى: تنوع پاس هاى معروف برنامه هاى تيم ما را بر هم زد/ مى توانستيم بهتر باشيم

سرمربى تيم واليبال كاله آمل درباره شكست تيمش مقابل شهردارى اروميه گفت: با شناخت خوبى از حريف وارد ميدان شديم ، اما تنوع پاس هاى سعيد معروف برنامه هاى تيم ما را بر هم زد.

بهروز عطايى در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پس از شكست ٣ بر صفر تيمش در ديدار با شهردارى اروميه و در چارچوب هفته نوزدهم رقابت هاى ليگ اظهار داشت: شهردارى اروميه در حالى راهى ديدار با كاله شده بود كه به دليل شكست هفته قبل مقابل آرمان اردكان، از اين ديدار خانگى تنها به دنبال پيروزى بود.

وى با بيان اين مطلب كه پيش بينى مى كرديم بازي سختى داشته باشيم، افزود: حريف ما تمركز بسيار بالايى داشت. آنها با تكيه بر عملكرد بي نقص پاسورشان، سعيد معروف از همان ابتدا  روى بازى تسلط  پيدا كردند و در نهايت هم برنده اين نبرد شدند.

سرمربى تيم كاله اضافه كرد: تصور مى كنم كه بازيكنان من اگر دقت بيشترى داشتند مى توانستند بهتر از اين ها ظاهر شوند اما متاسفانه از همان ابتدا برترى با حريف بود.

وي خاطر نشان كرد: ما با آناليز و شناخت كامل حريف راهى ميدان شده بوديم اما پاس هاى خوب و متفاوت سعيد معروف همه برنامه هاى تيم ما را بر هم زد. البته اروميه از حمايت همه جانبه هواداران خود هم برخوردار بود و بدون شك اين موضوع هم در پيروزى شهردارى اروميه تاثيرگذار بود.

عطايى درخصوص ميزان شانس تيم كاله براى حضور در جمع هشت تيم نهايى و رسيدن به پلى آف، گفت: تيم هاى پنجم تا نهم همه براى اين موفقيت شانس دارند. كاله در اين ميان سه بازى سخت را پيش رو خواهد داشت. ثامن الحجج، بانك سرمايه و سايپا حريفان دشوارى براى ما هستند كه اگر نتوانيم نتيجه لازم را كسب كنيم شايد حضور در پلى آف را از دست بدهيم. 

سرمربى كاله ادامه داد: بازيكنان و تك تك نفرات تيم به خوبى مى دانيم كه فرصتى براى اشتباه كردن نداريم و بايد در مسابقات باقى مانده با تمام توان ظاهر شويم و بهترين نتيجه را بگيريم تا فرصت حضور در پلى آف را از دست ندهيم.

انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار