تبریز؛

تشکیل ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی منطقه آزاد ارس

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس از تشکیل ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی منطقه آزاد ارس در راستای اجرای سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ عرب باغی در جمع خبرنگاران گفت: مقام معظم رهبری در چند سال اخیر بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح و از آن به عنوان روشی مهم در تغییر مسیر حرکت اقتصادی کشور یاد کردند؛ روشی که در برابر هجمه‌های غرب همانند سدی محکم و کارآمد عمل می‌کند .

وی گفت: هماهنگی جهت تدوین برنامه‌های عملياتی حوزه‌های اجرایی منطقه در چارچوب سياست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و راهبردهای مربوط و پيگيری تأمين نيازهای اجرای برنامه‌های مصوب از اهم وظایف این ستاد است .

وی افزود: دریافت برنامه‌های عملياتی حوزه‌های اجرایی و سایر نهادها و بخش خصوصی مستقر در منطقه برای تحقق اقتصاد مقاومتی و بررسی و تصویب آن‌ها، اعمال نظارت و مداخله جدی در موارد قصور و حل و فصل مشکلات و ایجاد هماهنگی بين معاونت‌ها، مدیران و حوزه های اجرایی مختلف برای عملياتی کردن برنامه مصوب از دیگر وظایف این ستاد به شمار می روند .

شایان ذکر است، ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی منطقه آزاد ارس به ریاست مدیرعامل سازمان و متشکل از معاونین اقتصادی و سرمایه گذاری، توسعه مدیریت، فنی و عمرانی، امور زیربنایی، فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، مشاور پژوهشی مدیر عامل، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل، مدیر حقوقی و مدیر املاک و اراضی و مدیران مناطق خداآفرین و نوردوز و یک نفر اقتصاد دان با انتخاب رئیس ستاد تشکیل شد.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.