دی‌میستورا برای همه طرف‌های شرکت‌کننده در ژنو3 دعوتنامه فرستاد

منابع مخالف سوری اعلام کردند اعضای هیئت مخالفان دعوتنامه‌هایی را برای شرکت در مذاکرات ژنو 3 دریافت کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، منابع مخالف سوری اعلام کردند امروز (سه شنبه) اولین گروه از مخالفان سوریه که پنج نفر هستند و دعوتنامه هایشان را برای شرکت در ژنو3 دریافت کرده‌اند به شهر لوزان سوئیس می رسند.

به گفته این منبع این مخالفان شامل "قدری جمیل،" نماینده جبهه تغییر و آزادی، "رنده قسیس،" رئیس جنبش جامعه کثرت گرا و چند تن دیگر از مخالفان هستند.

به گفته منابع قرار است عصر امروز پنج نفر از سران مخالفی که مسکو از آن ها حمایت می کند گفتگوهای مشورتی را با تیم استفان دی میستورا، فرستاده سازمان ملل به سوریه برای نهایی کردن هیأتشان برگزار کنند.

قرار است در این دیدار قدری جمیل، رنده قسیس، هیثم مناع و الهام احمد روسای مشترک شورای دموکراتیک سوریه و صالح مسلم، رئیس حزب اتحاد دموکراتیک این کشور حضور داشته باشند.

قدری جمیل پیشتر اعلام کرده بود که اعضای هیئت مخالفان سوری 15 نفر هستند که نماینده تمامی گروه های مخالف هستند و برخی از آن ها کسانی اند که در کنفرانس های مسکو و قاهره شرکت کرده بودند. این لیست به دی میستورا و تمامی طرف های ذیربط تحویل داده شده بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار