سیمرغ 34؛

«عادت نمی‌کنیم» بعد از انجام اصلاحیه، به جشنواره می‌رود

به گفته پیمان جعفری تهیه‌کننده «عادت نمی‌کنیم» نسخه DCP این فیلم بعد از انجام اصلاحیه، سینک مجدد صدا و برخی اصلاحات رنگ آخر همین هفته تحویل جشنواره فیلم فجر داده خواهد شد.

پیمان جعفری تهیه‌کننده سینما و فیلم «عادت نمی‌کنیم» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اصلاحیه‌ای که از طرف جشنواره‌ فیلم فجر به این فیلم خورده، گفت: اصلاحیه‌ای که به «عادت نمی‌کنیم» خورد، آنچنان نبود که بخواهد مشکلی برای فیلم ایجاد کند؛ بلکه اصلاحیه‌ای کوچک بود که انجام شد و الان در حال انجام سینک مجدد صدا و برخی اصلاحات رنگ هستیم و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، آخر همین هفته نسخه  DCP آن را تحویل جشنواره خواهیم داد.

در خلاصه داستان «عادت نمی‌کنیم» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان که در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد، آمده است: وقتی همه چیز خوبه و خوشه، زندگی کردن هنر نیست.

 هدیه تهرانی، محمدرضا فروتن، ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، پانته‌آ پناهی‌ها، شیرین یزدان‌بخش، حدیث میرامینی، نقی سیف جمالی و رویا حسینی از بازیگران این فیلم هستند.

 جعفری همچنین در مورد آخرین وضعیت فیلم «سمفونی تولد» گفت: حدود 90 درصد از تدوین این فیلم نیز تمام شده و طبق معمول دیگر کارهای فنی آن نیز بزودی انجام خواهد شد.



انتهای پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.