40 درصد اروپائی ها ضد یهودی هستند

رسانه های صهیونیستی از این که 40 درصد اروپایی ها ضد یهودی اند، از افزایش یهود ستیزی در این قاره ابراز نگرانی کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ رسانه های صهیونیستی به نقل از گزارش به اصطلاح « وزارت امور یهودیان متفرق» در رژیم صهیونیستی تاکید کردند که « 40 درصد اروپائی ها ضد یهودی ها هستند و روند آن رو به افزایش است».

گزارش وزارت امور یهودیان متفرق را که حاوی لحاظ رویکردها و آرای ضد یهودی ها در طول سال گذشته (2015) است، « نفتالی بینت» در جلسه کابینه رژیم اشغالگر صهیونیستی قرائت کرده است.

رسانه های دشمن صهیونیستی خاطرنشان کرده اند که این گزارش طولانی بازگو کننده حوادث ضد یهودی در اروپا به ویژه در فرانسه و انگلیس است.

طبق این گزارش، از ماه ژانویه تا ماه مه سال 2015 میلادی حوادث ضد یهودی در فرانسه 84 درصد رشد داشته است و بیش از نیمی از یهودیان فرانسه( 57 درصد) درصدد خروج ازاین کشورهستند.

در این گزارش با بیان این که در سال گذشته نسبت مهاجرت یهودیان از کشورهای اروپای غربی به دلیل افزایش حوادث ضد یهودی ، روند صعودی داشته ، آمده است که در سال های 2014 و 2015 بیشترین حوادث ضد یهودی ( 50 درصد) در این کشورها ثبت شده است.

بر این اساس حوادث ضد یهودی در آمریکا به ویژه در دانشگاه ها و دانشکده ها افزایش یافته است و داده ها حاکی هستند که 57 درصد دانشجویان یهود در دانشگاه های آمریکا هدف حوادث ضد یهودی بوده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار