بحرین 27 – ایران 16

پیروزی ناجوانمردانه میزبان مقابل شاگردان عرفان

تیم هندبال بحرین مزد کارشکنی‌های خود را گرفت و مقابل تیم کشورمان صاحب برتری شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی هندبال کشورمان در چهارمین دیدار خود از هفدهمین دوره رقابت‌های هندبال جام ملت‌های آسیا، ساعت 19:30 امشب به وقت تهران در سالن آل‌خلیفه منامه مقابل بحرین، میزبان این رقابت‌ها ایستاد. 

تیم ملی هندبال ایران که با کارشکنی بحرینی‌ها در صدور ویزای سجاد استکی از حضور این بازیکن تاثیرگذار خود محروم بود و پویا نوروزی‌نژاد را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، کار را مقابل میزبان ضعیف آغاز کرد و در حالی که می‌توانست از حریف خود پیش بیفتد، با از دست دادن یک پنالتی ابتکار عمل را به حریف داد. بحرینی‌ها با بازی خوب دروازه‌بان خود حملات متعدد تیم کشورمان را خنثی کردند و بازی خوب مهدی موسوی و افشین صادقی هم کمکی به ایران نکرد تا در پایان نیمه نخست ایران 13 بر 8 بازنده به رختکن برود. در این نیمه سجاد ندری، افشین صادقی و مهرداد صمصامی از ایران با کارت زرد داوران فرانسوی جریمه شدند. 

بحرینی‌ها در نیمه دوم هم برتری محسوسی نسبت به ایران داشتند و توپ را بهتر از شاگردان عرفان اسماعیلاگیچ به گردش درمی‌آوردند اما کار خوب سعید حیدری‌راد در سنگر تیم ملی ایران، چندبار بحرینی‌ها را ناکام گذاشت. حیدری‌راد یک پنالتی را هم از بازیکنان میزبان گرفت. داوران فرانسوی هم چند بار از گرفتن خطاهای بحرین چشم‌پوشیدند تا همه چیز به سود میزبان باشد. در این نیمه سجاد ندری بازی خوبی برای ایران به نمایش گذاشت و چند بار سنگر بحرین را فروریخت. در این نیمه هم عبدالله محمد حسین، سنگربان تنومند بحرین، بارها مهاجمان کشورمان را ناکام گذاشتند. این میان بی‌دقتی بازیکنان ایران هم نقش بزرگی در ناکامی ایران داشت. حضور محسن باباصفری به جای سعید حیدری‌راد هم مشکلی را حل نکرد و در نهایت این دیدار با برتری 27 بر 16 بحرین به پایان رسید. 

تیم ملی هندبال ایران در پنجمین و آخرین دیدار مرحله گروهی خود پس فردا مقابل امارات به میدان می‌رود و در صورت پیروزی مقابل این تیم، شانس خود را برای صعود به جام جهانی فرانسه زنده نگه می‌دارد. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار