قم؛

افزایش تعداد ون و تاکسی در پردیسان قم به ۲۰۰ دستگاه

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از ایجاد خط جدید تاکسی از میدان مطهری تا پردیسان خبر داد و گفت: تعداد ون‌ها و تاکسی‌ها در پردیسان افزایش می‌یابد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ مرتضی عزتی در خصوص تعداد تاکسی‌ها در پردیسان بیان کرد: منطقه پردیسان با توجه به پراکندگی تراکم جمعیت مشکلاتی را برای این سازمان و سازمان اتوبوسرانی ایجاد کرده است که در حال پیگیری برای رفع آنها هستیم.

وی با بیان اینکه ایجاد خطوط داخلی پردیسان و اضافه کردن تاکسی به پردیسان مورد توجه قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: ظرف مدت چهار ماه اخیر تعداد ون‌ها و تاکسی‌ها را از 14 دستگاه به 200 دستگاه افزایش دادیم.

این مسئول از راه‌اندازی خط جدید تاکسی برای پردیسان خبر داد و تصریح کرد: خط جدید پردیسان از یکم دی‌ماه راه‌اندازی شد و از میدان مطهری به سمت پردیسان حرکت می‌کند.

عزتی با اشاره به اینکه تعداد تاکسی‌های پردیسان هنوز به حد کافی نرسیده است، خاطرنشان کرد: تعداد تاکسی‌هایی که اضافه شده جوابگو نیست و در حال پیگیری برای افزایش آنها هستیم، همچنین خط جدید با توجه به اینکه هنوز شناسایی نشده است در تلاش هستیم آن خط را نیز به شهروندان بشناسانیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.