قزوین؛

امیدواری به آینده را باید به جوانان القا کنیم

معاون امنیتی استاندار قزوین با اشاره به اینکه آینده کشور در دست جوانان است و باید بیشتر به آنان توجه کنیم، گفت: امیدواری به آینده را باید به جوانان القا کنیم زیرا یأس در باورهای دینی پسندیده نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازقزوین؛ ایوب رحیمی  اظهار کرد: نسبت به وضعیت امور جوانان در کشور نباید خیلی نگران باشیم زیرا این وضعیت خیلی هم بد نیست.

وی افزود: علی‌رغم اینکه معتقدیم جوانان بسیار توانمندی در کشور داریم که در حوزه‌های مختلف امتحان خود را به خوبی پس داده‌اند، دقت لازم را نیز باید نسبت به جوانان داشته باشیم.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار قزوین اضافه کرد: به منظور بهبود وضعیت جوانان استان باید در این جلسه برنامه‌های لازم را ارائه دهیم؛ بنابراین هر دستگاه اجرایی با توجه به وظیفه‌ای که دارد باید برنامه‌ها و راهکارهای مناسبی را برای ارتقای وضعیت جوانان استان قزوین ارائه دهد.

وی عنوان کرد: علی‌رغم وجود مشکلات فراوان در تأمین بودجه، هنر این است که با در نظر گرفتن تمام این مسائل بتوانیم بهترین راهکارها را برای رفع مشکلات حوزه جوانان ارائه دهیم و با به کارگیری این برنامه‌ها وضعیت جوانان استان قزوین را ارتقاء دهیم.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار قزوین تصریح کرد: یکی از ایرادهایی که به مسئولان وارد می‌شود این است که نسبت به آگاه‌سازی جوانان، کمتر ورود پیدا کردیم و آن گونه که شایسته بوده است، سعی نکردیم جوانان را زیر چتر آگاه‌سازی خود قرار دهیم.

رحیمی گفت: شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای برای منحرف کردن جوانان ما برنامه‌های گوناگونی را ارائه می‌دهند؛ بنابراین ما نیز برای مقابله با آنان باید بهترین برنامه‌ها را برای جوانان اجرا کنیم.

وی با اشاره به نارضایتی جوانان از عملکرد مسئولان بیان کرد: اگر با صداقت با جوانان برخورد کرده و کار خود را درست انجام دهیم قطع‌یقین نظر جوانان در مورد مسئولان تغییر می‌کند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار قزوین افزود: یکی از عوامل عمده‌ای که موجب نارضایتی مردم می‌شود، اعمال و رفتار مسئولان است و این موجب می‌شود وقتی آمار تخلفات را می‌شنوند، اعتماد آنان نسبت به مسئولان کم شده و به این موضوع فکر می‌کنند که مسئولان فقط فکر منافع خود هستند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار قزوین اظهار کرد: هر برنامه سازنده‌ای که برای جوانان ارائه شود قطع‌یقین از سوی مسئولان استان با استقبال روبه‌رو می‌شود.

رحیمی عنوان کرد: مواردی که در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان استان مطرح می‌شود نیز باید با دقت و جدیت پیگیری شود زیرا یکی از علل نتیجه‌بخش بودن مصوبات، پیگیری جدی آن‌ها است.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه ایشان در سخنان خود بارها خواستار حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات شدند، افزود: سپاه مقتدر، نیروی انتظامی، ارتش و نیروهای اطلاعاتی کشور در این پیروزی سهیم بودند و با تلاش‌هایی که کردند، اجازه ندادند دشمنان در برابر ما مقاومت کنند.

رحیمی با اشاره به توفیقات تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام افزود: در این موفقیت، تمام ملت ایران اسلامی سهیم بوده و رئیس‌جمهور نیز تأکید کرده است که این موفقیت متعلق به فرد یا گروه خاصی نیست.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.