قزوین؛

برگزاری نمایشگاه «عطرحضور» در قزوین

جانشین ستاد اجرایی اجلاس سراسری نماز در قزوین، از برپائی نمایشگاه بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز با عنوان«عطرحضور» در اول بهمن ماه در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ ایوب رحیمی  اظهار کرد: این نمایشگاه با عنوان «عطر حضور» و با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری با حضور، حجت الاسلام ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افتتاح خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری تصریح کرد: این نمایشگاه در سه هزار و ۸۰۰ متر فضا و با حضور ۱۶ وزارتخانه و دستگاه اجرایی برگزار خواهد شد.

وی افزود: دو سالن به مساحت دو هزار مترمربع برای غرفه آرایی پیش بینی شده که ۱۶۸  مترمربع هم برای نمازخانه و ۱۸۰ متر برای نصب صندلی و برپایی مراسم افتتاحیه در نظر گرفته شده است.

جانشین ستاد اجرایی اجلاس سراسری نماز در قزوین اظهار داشت: ۱۴۰ غرفه ۱۲ متری برای نمایشگاه نماز پیش بینی شده که به دستگاههای اجرایی، کانون ها، مدارس و رسانه ها و ناشران اختصاص خواهد یافت.

وی گفت: آیین افتتاح این نمایشگاه  روز پنجشنبه  اول بهمن ماه ساعت ۱۵.۳۰ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.