قزوین ؛

صدور 274 فقره جواز تأسیس در قزوین

274 فقره جواز تأسیس تولیدی و صنعتی طی 9 ماه اول امسال در قزوین صادر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین گفت:این مجوزها در زمینه تولید انواع محصولات شامل تولید انواع صنایع غذایی، محصولات فولادی نظیر تولید ورق، دیگ بخار و اسکلت فولادی، ساخت دستگاه، ماشین‌آلات و تجهیزات و غیره صادر شده است.

علی پرزحمت با بیان اینکه استان قزوین ظرفیت بسیار بالایی برای سرمایه‌گذاری در تولید را دارا است، افزود: میزان سرمایه‌گذاری جوازهای صادره 10 هزار و 858 میلیارد ریال است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین بیان کرد: این تعداد جوازهای صادره می‌تواند ظرفیت ایجاد اشتغال برای تعداد 6 هزار و 437 نفر را در این استان ایجاد کند.

پرزحمت با اشاره به جایگاه برتر صنعت استان قزوین در کشور اضافه کرد:سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان امسال از نظر میزان سرمایه‌گذاری رشد 6 درصدی را به خود اختصاص داده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته با وجود تحریم‌ها و نبود برخی از نیازهای اولیه کارخانجات نیروهای متخصص و کارآمد در حوزه صنعت، توانستند با اتکا به دانش و توان بومی به موفقیت‌های چشم‌گیری دست پیدا کنند و پیش‌بینی می‌شود با اجرای برجام و توقف تحریم‌ها، مشکلات صنعت و تولید استان قزوین با سرعت بیشتری رفع شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با بیان اینکه سرمایه‌گذاران خارجی در بخش‌های مختلف صنعتی این استان مشغول فعالیت هستند، گفت: صنعت استان قزوین، سرمایه‌گذارانی را از کشورهای ایتالیا، آلمان، فرانسه، ترکیه، افغانستان، یونان، کره جنوبی، دانمارک، اردن، استرالیا، انگلستان و سوئیس در خود جای داده است و این امر موجب راهیابی هرچه سریع‌تر بازار صنعت این استان در عرصه‌های جهانی می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: استان قزوین با برخورداری از 3 هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی از قطب‌های مهم کشور در بخش صنعت و معدن به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ت


برچسب ها: صدور ، فقره ، تاسیس ، تولیدی ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.