لرستان؛

ارائه خدمات صندوق بیمه به ۵۴ هزار خانوار روستایی و عشایری لرستان

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر لرستان از ارائه خدمات این صندوق به ۵۴ هزار خانوار روستایی و عشایری این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ مرادیان گفت: در سطح لرستان تا کنون بیش از ۵۴ هزار خانوار روستایی و عشایری تحت پوشش این صندوق قرار گرفته اند.

وی به برنامه های صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان در سال ۹۵ اشاره کرد و افزود: درصدد هستیم بیش از ۱۵ هزار خانوار روستایی و عشایری را به صندوق بیمه جذب کنیم و این اقدام یکی از برنامه های مهم سال آینده ما به شمار می آید.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر لرستان گفت: روستاییان و عشایر لرستانی با مراجعه به کارگزاری های صندوق بیمه روستاییان و عشایر می توانند با تحت پوشش قرار دادن خود از مزایای این صندوق برخوردار شوند.

مرادیان با بیان اینکه حق بیمه با توجه به توان مالی وی دریافت می شود افزود: روستاییان و عشایر استان با پرداخت حداقل ۷۵۰ هزار تومان در سال که کف بیمه این صندوق بوده می توانند خود را تحت پوشش بیمه قرار دهند.

وی افزود: همچنین روستاییان و عشایر می توانند با پرداخت ۳۶۰ هزار تومان در سال از مزایای اجتماعی بیمه های اجتماعی صندوق بیمه روستاییان و عشایر لرستان بهره مند شوند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر لرستان گفت: رانندگان شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت، کشاورزان غیر ساکن و دانش آموختگان بخش های کشاوری و منابع طبیعی به اجبار باید مبلغ ۳۶۰ هزار تومان به حساب این صندوق واریز کنند.

مرادیان به فعالیت بیش از ۱۲۰ کارگزاری صندوق بیمه روستاییان و عشایر در لرستان اشاره کرد و گفت: کارگزاران این صندوق دهیاری ها، تعاونی های تولید روستایی و عشایری هستند که کار ثبت نام متقاضیان را انجام می دهند.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: ارائه ، خدمات ، صندوق ، بیمه ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.