اصفهان؛

آغاز هشتمین المپیاد ورزشی اساتید و دانشجویان کشور در کاشان

هشتمین المپیاد ورزشی اساتید و کارکنان دانشکده‌ها و آموزشکدههای سراسر کشور به میزبانی دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان در سالن ورزشی این دانشکده آغاز شد.

آغاز هشتمین المپیاد ورزشی اساتید و دانشجویان کشور در کاشانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مرکز اصفهان،آیین افتتاحیه این المپیاد دیروز با حضور مسعود شفيعي رييس دانشگاه فني حرفه اي، مسوولان ورزشی دانشکده‌های فنی حرفه‌ای و شرکت یکهزار سفیر ورزشی و فرهنگی از استان‌های سراسر کشور در حال برگزاری است.

سرپرست دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان، در این آیین با اشاره به

برگزاری آغاز مسابقات هشتمین المپیاد ورزشی کشور از روز 28 دیماه تا روز اول بهمن در این دانشکده گفت: حدود 300 نفر منتخبین 40 مرکز از 80 شهرستان در قالب 20 استان در رشته فوتسال رقابت خواهند کرد.

احمد اشرفی، با تاکید بر اینکه هفت دوره قبلی این المپیاد فقط در مراکز استانی کشور برگزارشده است گفت: کاشان تنها و نخستین شهرستانی است که افتخار میزبانی این دوره از مسابقات را از طریق دانشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی با پیشینه برگزاری 15 المپیاد ورزشی پیدا کرده است.

وی، مراسم نکوداشت چهلمین سال تاسیس دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان و یادبود «ارباب حسن تفضلی» پدر صنعت نساجی ایران، پایه‌گذار این دانشکده را مهم ترین برنامه آیین افتتاحیه برشمرد و گفت: رونمایی از یادمان یادواره 13 شهید ، تجلیل از زحمات 40 ساله اساتيد و كاركنان و افتتاح زمین‌های روباز ورزشی این دانشکده دانشکده از دیگر برنامه‌های آیین افتتاحیه است.

به گفته وی، رشته‌های تنیس و والیبال خواهران و برادران هشتمین المپیاد ورزشی اساتیدو کارکنان دانشکده‌ها و آموزشکدههای سراسر کشور در اردکان استان یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.