مشهد؛

برگزاری ششمین دوره المپیاد ورزش روستایی در گناباد

رئیس هیات ورزش های روستایی گناباد از برگزاری ششمین دوره المپیاد ورزش روستایی همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در گناباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن بابایی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید بر برگزاری باشکوه جشن پیروزی انقلاب اسلامی دارند، گفت: برگزاری باشکوه برنامه ها و مراسم های مختلف دهه مبارک فجر به دلیل یادآوری برکات این ایام و اثری که اتفاقات آن روزها در مسیر تاریخ و زندگی مردم داشته، از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: در همین راستا هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی گناباد همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ششمین دوره المپیاد ورزش روستایی را در دو قسمت آقایان و بانوان برگزار می کند.

بابایی با بیان اینکه در پنجمین دوره از این مسابقات حدود ۵۰۰ نفر از اهالی روستاهای گناباد در این المپیاد شرکت نموده اند، خاطرنشان کرد: در ششمین دوره المپیاد ورزش روستایی علاقه مندان به رشته های والیبال، دو و میدانی، هفت سنگ، الک و دولک، طناب کشی، دارت، سقه بازی، دال پلان و پیاده روی می توانند تا ابتدای بهمن ماه آمادگی کتبی خود را به اداره ورزش و جوانان یا هیات ورزش روستایی شهرستان اعلام نمایند.

وی درخصوص برگزیدگان این دوره از المپیاد ورزشی گفت: برگزیدگان رشته های هفت سنگ، دال پلان و دو ومیدانی به مسابقات استانی راه پیدا خواهند کرد و همچنین به تمامی روستاهای شرکت کننده در این مسابقات لوازم ورزشی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.