«رسوایی2» جشنواره فجر با ده‌نمکی+ فیلم

آنونس فیلم سینمایی «رسوایی2» به نویسندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی را در اینجا ببینید.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  فیلم سینمایی «رسوایی2» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی 10 مرداد با بازی بازیگرانی چون اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا سحر قریشی، اسماعیل خلج و فخرالدین صدیق‌شریف، امیر نوری مقابل دوربین رفت.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است که به خودتان تکان بدهید تا خدا تکانتان نداده.» این جمله ای است که حاجی یوسف، پیرمرد زاهد شهر با دیدن آسیب های اجتماعی به مردم و مسئولین گوشزد می کند اما برخی او را جدی نمی گیرند و برخی نیز با شایعه وقوع زلزله و عذاب دستمایه شروع داستان را فراهم می کنند.

فیلم«رسوایی 2» تجربه جدیدی در ژانرهایی است که تا به حال تجربه کرده ام و حتما تجربه جدیدی برای سینمای ایران هم خواهد بود. اعتمادی که برای تشکیل یک تیم کاری از جلوه های ویژه میدانی و رایانه ای بر سر این فیلم اتفاق افتاد، باعث خلق صحنه هایی شد که در سینمای ایران تا به حال نظیر نداشته است. همچنین فکر می کنم از این به بعد راه برای استفاده از توانمندی های نیروهای ایرانی در خلق صحنه های وی اس بیک باز شده است. اما به هر حال این فیلم مضمون اخلاقی و دینی دارد تا حادثه ای و سیاسی.

این فیلم که ادامه «رسوایی ١» است، داستانی را چند سال بعد از اتفاقات سری اول در یک شهر فرضی روایت می کند. ساخته جدید ده نمکی همچنین دارای 10 دقیقه تروکاژهای کامپیوتری است.




برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.