سردار وحیدی: جمهوری اسلامی بر حریم هوایی، زمینی و دریایی خود تسلط کامل دارد

سردار وحیدی گفت: جمهوری اسلامی ایران با قاطعیت تمام از مرزهای خود دفاع می‌کند.

سردار وحیدی: جمهوری اسلامی بر حریم هوایی، زمینی و دریایی خود تسلط کامل داردبه گزارش خبرنگار دفاعی و امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار احمد وحیدی وزیر سابق دفاع در مراسم یادبود سردار شهید علی اصغر فولادگر با اشاره به دستگیری تفنگ داران آمریکایی و رهایی آنها توسط نیروی دریایی سپاه گفت: این اقدام قبل از هر چیز نشان از کنترل کامل جمهوری اسلامی ایران در فضایهای حیاتی خود در مرزها دارد.

وی افزود: این فضاها مربوط به جمهوری اسلامی ایران است و از پیام های مهم این اقدام قاطعیت جمهوری اسلامی ایران در دفاع از منافع خود بود و برای انجام این کار جمهوری اسلامی ایران تهدیدی به خود راه نداد.

وحیدی اظهار داشت: دیگر پیام این اقدام این است که جمهوری اسلامی ایران کشوری است که امنیت منطقه را تاکین می کند و قدرت تامین امنیت منطقه بدست جمهوری اسلامی ایران است. دیگران باید بدانند که تشنج آفرینی در منطقه به نفع آنان نیست  و جمهوری اسلامی ایران هم مقابل تشنجات می ایستد و هم با اقدامات خصمانه و غیر دوستانه رویارویی می کند.

وزیر سابق دفاع تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با عقلانیت کامل تصمیمات مورد نظر در مورداتفاقات را می گیرد که این خود نشان دهنده آکادگی ما در همه صحنه ها است، هر کسی نباید به خود اجازه دهد که اینگونه برداشت کند، می تواند نگاه جمهوری اسلامی ایران را به یک سو منعکس کرده و آن را از جاهای دیگر باز دارد. جمهوری اسلامی ایران همه حوزه ها را رصد می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار