کیمیایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تکذیب حضور در هیات داوران جشنواره فیلم فجر/ آغاز پیش‌تولید «قاتل اهلی»

مسعود کیمیایی حضور در هیات داوران جشنواره فیلم فجر را تکذیب کرد.

تکذیب حضور در هیات داوران جشنواره فیلم فجر/ آغاز پیش‌تولید «قاتل اهلی»
مسعود کیمیایی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص شایعه حضور در جمع هیات داوران جشنواره سی و چهارم فیلم فجر گفت: این خبر را خواندم اما از طرف حیدری دبیر جشنواره و یا هر کس دیگه‌ای برای داوری دعوت نشدنم و این خبر را تکذیب می‌کنم.

وی ادامه داد: فعلا درگیر کار تولید فیلمم هستم و در حال حاضر فیلمنامه «قاتل اهلی» به بازنویسی نهایی رسیده است و در این ماه پیش تولید را آغاز خواهیم کرد.

کیمیایی در خصوص حضور عزت الله انتظامی در این فیلم عنوان کرد: برای انتظامی دو نقش در نظر گرفتیم که یکی از این نقش‌ها براساس توانایی جسمی و ذهنی این بازیگر انتخاب خواهد شد. همچنین دیگر بازیگران این فیلم نیز به زودی رسانه‌ای خواهد شد.

گفتنی است؛ با اعلام اسامی فیلم‌های جشنواره فیلم فجر و گروه بندی فیلم در اکران مردمی اخبار داغی درباره انتخاب هیات داوران منتشر شد و اسامی بسیاری از فیلمسازان و بازیگران از جمله شهرام اسدی، ناصر تقوایی، علی نصیریان و مسعود کیمیایی به عنوان هیات داوران منتشر شد اما هریک پس از دیگری این اخبار را تکذیب کردند. ابتدا علی نصیریان این خبر را تکذیب کرد و بعد نوبت به مسعود کیمیایی رسید و حالا باید دید سایر این اسامی هم تکذیب می کنند یا در این جمع حضور دارند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار