تبریز؛

مراجعه 28 هزار نفر به پزشکی قانونی

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی گفت: در 9 ماه امسال 28 هزار و 254 نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به پزشکی قانونی استان مراجعه کردند.

مراجعه 28 هزار نفر به پزشکی قانونی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی، بهرام صمدی‌راد اظهار داشت: در 9 ماه منتهی به آذر امسال 28 هزار و 254 نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند.

وی افزود: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که تعداد مراجعان 28 هزار و 555 نفر بود حدود یک درصد کاهش نشان می‌دهد.

صمدی‌راد اضافه کرد: از کل مراجعان نزاع در نه ماه سال جاری 7 هزار و 247 نفر زن و 21 هزار و 7 نفر مرد بودند و این در حالی است که افزایش مراجعان مرد در 9 ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود دو درصد بوده است.

وی گفت: در این مدت تعداد یک هزار و 972 نفر نیز در طی آذر سال‌جاری بر اثر صدمات ناشی از نزاع مراجعه کرده‌اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که 2 هزار و 78 نفر بوده 106 نفر کاهش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی گفت: براساس همین گزارش کل مراجعان مدعی نزاع ارجاعی به مراکز پزشکی قانونی در سال گذشته 35 هزار و 85 نفر بود که از این تعداد 8 هزار و 966 نفر زن و 26 هزار و 119 نفر مرد بودند.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.