وکیل مدافع شرکت نفتی HK گفت: وکیل مدافع بابک زنجانی پیشنهاد جدیدی برای پرداخت بدهی موکلش مطرح کرده است.

زنجانی اقدامی جدی برای پرداخت بدهی انجام نداده/پیشنهاد جدید وکیل متهم نفتی برای پرداخت بدهی شرکت نفتصادقی قهاره وکیل شرکت نفتی HK در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اقدام بابک زنجانی در جهت پرداخت بدهی‌اش به شرکت نفت اظهار داشت: هنوز هیچ اقدام عملی صورت نگرفته است ولی دو هفته قبل وکیل مدافع بابک زنجانی لیستی محتوی نام 15 بانک و موسسه مالی را جهت پرداخت بدهی و صدور ضمانت نامه بانکی به بانک مرکزی ارائه داد.

وی افزود: بانک مرکزی چهارشنبه هفته گذشته اعلام کرد که هیچ کدام از بانک‌های معرفی شده از طرف وکیل شرکت نفت معتبر نیستند.

وکیل مدافع شرکت نفتی HK بیان کرد: امروز نیز جلسه‌ای با وکیل بابک زنجانی برگزار شد که وی معتقد بود بانک مرکزی در پاسخ به تایید بانک‌ها دیر اقدام کرده اما به دلیل اینکه این بانک‌ها و موسسات مالی شهرت زیادی ندارند و نمی‌توان اعتبارشان را از نامشان تشخیص داد، تایید بانک مرکزی زمان‌بر شده که ادعای وکیل زنجانی قابل قبول نیست و از سوی بانک مرکزی اعلام شده هیچ کدام از بانک‌های معرفی شده اعتبار ندارند.

صادقی قهاره در خصوص پیشنهاد جدید وکیل مدافع بابک زنجانی در رابطه با پرداخت بدهی خود به شرکت نفت گفت: در جلسه امروز وکیل مدافع زنجانی پیشنهاد جدیدی مطرح کرده است مبنی براینکه با توجه به موضوع رفع تحریم‌ها که از طرف یک بانک چینی طی دو مرحله و هر مرحله یک میلیارد یورو بدهی خود را پرداخت کند که البته این موضوع بستگی به رفع تحریم‌ها دارد که تا چند روز آینده مشخص می‌شود.

وی افزود: زنجانی ادعا کرده است که از این طریق می‌تواند بدهی را پرداخت کند و موضوع به بانک مرکزی منتقل شد که قرار شده بانک مرکزی بانک مورد تائید را معرفی کند و بابک زنجانی از طریق بانک خودش در مالزی دستور پرداخت را صادر کند.

وکیل مدافع شرکت نفتی HK تصریح کرد: فاصله صدور این ضمانت نامه ها یک هفته است و نامه‌ای هم امروز از طریق شعبه 15 دادگاه به بانک مرکزی مبنی بر اعلام سریع نام بانک به زنجانی فرستاده شد. 

صادقی قهاره در خصوص اعتبار بانک FIIB بانک زنجانی که از سوی دادگاه رد شده بود، گفت: زنجانی معتقد است یک راه وجود دارد که می‌تواند از طریق بانک خود در مالزی بدهی را پرداخت کند ما هم فقط خواستار پرداخت بدهی هستیم.

وی بیان کرد: پرداخت بدهی به رفع تحریم‌ها بستگی دارد و اگر چنانچه تحریم ها رفع شود می تواند یک راستی آزمایی برای زنجانی باشد که مشخص می‌کند ادعاهای وی تا به امروز صحت دارد و یا ندارد و اگر با رفع تحریم‌ها بدهی‌اش را پرداخت نکند مشخص می‌شود تا امروز دروغ گفته  و از تحریم‌ها به عنوان پوششی برای کارهای خود استفاده کرده است.

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۶ دی ۱۳۹۴
راستی برجام به نتیجه رسید .بابک بز هنوز مقاومت میکنه؟ با این حساب از آمریکا قلدرتره؟ این آقا حتی اگر تمام دارایی های مردم را هم پس بدهد باید اعدام شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۲۶ دی ۱۳۹۴
نباید بیش ازاین با این غارتگر بیت المال مماشات کرد، چند ماه ایت که با دروغ همه را بازی داده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۲۶ دی ۱۳۹۴
بسه دیگر آقای زنجانی، پول مردم ایران خوردن نداره، باید برگردون حق مردم را، دمت گرم آقای زنگنه دوستت دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۲۶ دی ۱۳۹۴
یعنی اگه پول ها رو پس بده آزاد میشه ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۶ دی ۱۳۹۴
زمانت نامه ها نیست ضمانت نامه درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۲۶ دی ۱۳۹۴
وکیل مدافع شرکت نفتی HK تصریح کرد: فاصله صدور این زمانت نامه ها
ضمانته نه زمانت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۲۶ دی ۱۳۹۴
یعنی اگه پول ها رو پس بده آزاد میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار