قزوين ؛

مسئولان مراقب تحركات دشمن باشند

امام جمعه شهر قزوین گفت: مسئولان به صورت جدی مراقب شرایط سیاسی و اجتماعی و تحرکات دشمنان باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين ؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر قزوین افزود : با توجه به اقدامات خصمانه و فریب‌های گسترده‌ای که از سوی آمریکا در خصوص مواجهه با منافع جمهوری اسلامی ایران در دهه‌های اخیر مشاهده کردیم ضرورت دارد که مسئولان به صورت جدی مراقب شرایط سیاسی و اجتماعی و تحرکات دشمنان باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در هفته اخیر تفنگداران آمریکایی را دستگیر کردند، اظهار داشت: آمریکا باید مراقب شیطنت‌های خود باشد؛ چراکه نیروهای بصیر و انقلابی کشور ما به صورت شبانه‌روزی هشیارانه به دفاع از مرزهای زمینی، دریایی و هوایی می‌پردازند.

امام جمعه شهر قزوین به موضوع پسابرجام و شرایط این دوره نیز اشاره و تأکید کرد: عده‌ای بر این باور هستند ایالات متحده و سایر کشورهای نظام سلطه به وعده‌های خود عمل می‌کنند و عده دیگر نیز به قابل اطمینان نبودن آمریکا باور دارند.

حجت الاسلام والمسلمين عبدالكريم عابديني با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر عدم امکان اطمینان به مسئولان ایالات متحده، عنوان کرد: به نظر می‌رسد ایالات متحده در قبال مسئولیت‌ها و وظایفی که در موضوع پسابرجام برعهده گرفته است، به نحو مطلوب ایفای نقش نمی‌کند و به روش‌های گوناگون در صدد دور زدن متن توافقنامه و چگونگی انجام تعهدات خود است.

امام جمعه شهر قزوین به انجام دقیق اقدامات توافق‌شده در متن برجام از سوی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و یادآور شد: بیرون کشیدن قلب رآکتور اراک و پر کردن آن با بتون به منزله درآوردن قلب دانشمندان و شهدای هسته‌ای بود.


وي در پایان سخنان خود با بیان اینکه توجه عموم مردم و مسئولان به منویات مقام معظم رهبری در عرصه‌های گوناگون اهمیت دارد، اظهار داشت: موضوع انتخابات یکی از نکات کلیدی و عرصه‌های حساس است که به صورت جدی باید مورد توجه و برنامه‌ریزی قرار گیرد و مردم باید تلاش کنند تا فردی را انتخاب کنند که علیه اقدامات دشمنان نظام اسلامی موضع و دیدگاه مناسب داشته باشد.

انتهای پيام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.