قم؛

برترین بازیکن تکواندوکار مسابقات لیگ برتر

جمشیدی رئیس هیئت تکواندو استان قم گفت: انتخاب تکواندوکار باشگاه یاسین‌پیشرو قم به عنوان بهترین تکواندوکار مسابقات لیگ برتر نوجوانان کشور شانخته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،امسال دو تیم به نمایندگی از استان قم و با حمایت باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌پیشرو قم در مسابقات لیگ برتر دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان باشگاه‌های کشور حضور یافته‌اند.

جمشیدی رئیس هیئت تکواندو استان قم بیان کرد: در هفته‌های اول و دوم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر تکواندوی نوجوانان پسر باشگاه‌های کشور، با نتایجی که رقم خورد تیم پاس قوامین در صدر جدول قرار گرفت، لوازم خانگی کن دوم شد و تیم یاسین‌پیشرو قم در رده سوم باقی ماند.

ویعنوان کرد: امسال هشتمین دوره پیکارهای لیگ برتر تکواندو رده سنی نوجوانان پسر باشگاه‌های کشور با عنوان جام آینده‌سازان المپیک و با حضور هشت تیم به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود و تیم‌ها رقابت نزدیکی برای کسب عنوان قهرمانی دارند.

ویتصریح کرد: رقبای تیم تکواندو باشگاه یاسین‌پیشرو قم، تیم‌های فرآورده‌های گوشتی سفیر، دانشگاه آزاد اسلامی تهران، لوازم خانگی کن، پاس قوامین، شورای‌شهر کرمانشاه، مجتمع فرهنگی ورزشی غدیر و پرنیان تجارت هستند در حالی که نماینده قم این هفته از سد پرنیان تجارت عبور کرد و با لوازم خانگی کن به تساوی رسید.

وی خاطر نشان کرد: در پایان هفته دوم از دور برگشت این رقابت‌ها، تیم پاس قوامین یک پله صعود کرد و با هشت برد تیمی و یک باخت تیمی، 24 امتیازی و صدرنشین شد، تیم لوازم خانگی کن با کسب 23 امتیاز در رده دوم جای گرفت و یاسین پیشرو قم با 14 امتیاز رده سوم را در اختیار گرفت.

در پایان خاطر نشان کرد: این هفته یک اتفاق مثبت دیگر برای تیم یاسین‌پیشرو قم نیز رخ داد و در مراسم انتخاب برترین‌های هفته، مهران برخورداری از تیم یاسین‌پیشرو قم به عنوان بهترین تکواندوکار مسابقات لیگ برتر انتخاب و تقدیر شد.

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.