کرمانشاه ؛

موفقیت 3 قایقران کرمانشاهی در تست انتخابی تیم ملی

تست پایانی نخستین مرحله اردوی تیم ملی آبهای آرام مردان بزرگسالان با حضور قایقرانان حاضر در اردو در بخش کایاک و کانو در مسافت 2000 متر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ؛تست پایانی نخستین مرحله اردوی تیم ملی آبهای آرام مردان بزرگسالان با حضور قایقرانان حاضر در اردو در بخش کایاک و کانو در مسافت 2000 متر برگزار شد.
در این تست قایقرانان به صورت تایم تریل در مسافت 2000 متر به رقابت پرداختند.
پیمان قوی دل از گیلاندر بخش کایاک با زمان 8:49.46 دقیقه در رده اول قرار گرفت
طاهر افشار از کرمانشاه با زمان 8:59.58 دقیقه دوم شد و علیرضا جهان نما از تهارن با زمان 9:12.92 دقیقه در رده سوم جای گرفت.
هادی جعفری از کرمانشاه ، پوریا شریفی از تهران ، علی مولایی از تهران ، مجدی جواهری از خراسان رضوی ، میثم فتاحی از تهران ، مهدی شاه ویسی از کرمانشاه ، ماکان غیاثی و امید احمدی از تهران ، فردین اسدی از مازندران ، امیرحسین غریب از گیلان ، مصطفی نوری از همدان ، جواد مومنی از گیلان ، محمدرضا مقدمی از زنجان و کیانوش سفته گوش از همدان در رده های بعدی قرار گرفتند.

در بخش کانو نیز سهیل نوروزنژاد از گیلان با زمان 9:59.54 دقیقه ، معراج محمدزاده با زمان 10:01.09 دقیقه و مهرداد دانیالی با زمان 10:25.08 دقیقه اول تا سوم شدند
دامون صادقی از تهران ، امید فاتحی از کردستان ، علیرضا حسینی و یاسین قمری از همدان و آشو احمدی از تهران در جایگاه چهارم تا هشتم قرار گرفتند.

نتایج این تست توسط کمیته فنی آبهای آرام تحلیل می شود و در پایان در خصوص حضور قایقرانان در مراحل بعدی اردو تصمیم گیری خواهد شد.


انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.