اصفهان؛

نصب300 تابلوی تبلیغات شهروندی با موضوع گاز گرفتگی

"قاتل خاموش" از 22 دی ماه به مدت دو هفته موضوع تابلوهای تبلیغات شهروندی اصفهان قرار گرفت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در دوره قبلی تابلوهای تبلیغات شهری، طرح ها به سبک انتظاری و با عنوان "ما آن را نمی بینیم"بود و کنجکاوی شهروندان را به دنبال داشت گفت: در دوره جدید از تبلیغات شهروندی که از 22 دی ماه آغاز شده موضوع دوره قبلی که همان "مسمومیت با گاز مونوکسید کربن" بود آشکار شده است.

محمد حسن مردانی،افزود: استفاده از لوله آکاردئونی در وسایل گاز سوز، قرار دادن لوله در آب،استفاده از خم اضافه واتصال نادرست، استفاده ازبخاری بدون دودکش در محیط کوچک وبسته بودن تمام منافذ، ازمهمترین موارد حادثه گاز گرفتگی است که در این تابلو ها به شهروندان متذکر شده ایم.

وی با بیان اینکه هرساله در فصول سرد سال به دلیل استفاده نکردن صحیح از وسایل گازسوز و رعایت نکردن نکات ایمنی به ویژه درنصب دودکش، تعدادی از شهروندان دچار حادثه مسمومیت با گاز مونوکسید کربن می شوند گفت : شهروندان توصیه های آموزشی تابلوهای تبلیغات شهروندی را جدی بگیرند.

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: همزمان با اجرای این طرح در 1200 ایستگاه اتوبوس نیز آموزش شهروندی با موضوع "گاز گرفتگی" انجام می شود.

گفتنی است، در حال حاضر 300 تابلوی تبلیغات شهروندی در اصفهان وجود دارد که هر دوره ازسوی کمیته فرهنگ شهروندی به موضوعی می پردازد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتراز تولیدات فرهنگی و برنامه های کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان می توانند با شماره 34467360 تماس بگیرند ویا به وب سایتshahrvandi.net مراجعه کنند. 

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.