زاهدان ؛

برگزاری یادواره حماسه سازان کربلای 5 در زابل

نخستین یادواره حماسه سازان کربلای پنج با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان، امامان جمعه منطقه سیستان، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان،در مصلی المهدی(عج) زابل برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان در این یادواره با تقدیر از امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه و بنیاد شهید و امور ایثارگران زابل و تمامی کسانی که در برپایی این یادواره تلاش کرده اند گفت : برگزاری یادواره های شهدا باعث حفظ و ترویج فرهنگ شهید و شهادت و دفاع مقدس خواهد شد.

سردار حسین معروفی از تمامی کسانی که تریبون در اختیار دارند، صاحبان قلم و دل سوزان نظام و ملت خواست تا مولفه های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را بیان کنند.

وی افزود: امروز دشمن این سه مولفه را با جنگ نرم مورد هجمه قرار داده و اگر جرات ندارد امروز به کشور ما تعدی کند بدلیل عقبه هشت سال رشادت، ایثار، شهامت و دلاور مردی ملت ایران در مقابله با 37 کشور است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای پنج بیان کرد: شهید میرحسینی بعنوان الگویی شایسته برای جامعه با داشتن حسن ظن به خداوند متعال زمانی که از عرفان، معنویت و ارتباط با خدا سخن می گفت گویا سالها پای حرف عرفا و علما در حوزه های علمیه نشسته است درصورتیکه اینگونه نبود و خود را همیشه در محضر خدا می دید.

وی ادامه داد: گذشت از گناه، مال، آبرو، عزیزان و جان پنج ویژگی مهم رزمندگان و مجاهدان فی سبیل الله در هشت سال دفاع مقدس بود.

سردار معروفی تاکید کرد: امروز فتنه بعدی و نفوذی که ایجاد شده را می بینیم و اگر مراقب نباشیم هزینه های زیادی برای نظام اسلامی و مردم ایجاد خواهد شد.


انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.