زاهدان ؛

ورود به حریم امنیتی مرزها تیعات سنگینی برای متجاوزان دارد

فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: ورود به حریم امنیتی مرزهای جمهوری اسلامی ایران هزینه سنگینی برای متجاوزان به دنبال خواهد داشت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران زاهدان .، سردار حبیبی افزود: مرزداران با اقتدار کامل با هرگونه تخلف و اقدامات غیر قانونی درمرزهای جنوب شرق کشور برخورد و مقابله خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در ادامه تشدید اقدامات امنیتی و اجرای کمین های هدفمند در حریم مرزها ماموران هنگ مرزی سراوان از قصد قاچاقچیان برای ورود مواد مخدر به وسیله چند دستگاه خودرو در داخل کشور آگاه شدند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران بلافاصله با اجرای کمین های هدفمند، مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان را تحت کنترل خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران در این عملیات توانستند با آتش پرحجم خود سوداگران مرگ را مغلوب و ضمن به هلاکت رساندن دو نفر آنها و توقف یک دستگاه خودرو، در پاکسازی منطقه و بازرسی از خودروی مذکور مقدار 791 کیلو و 400 گرم انواع مواد مخدر را کشف کنند.

وی ادامه داد: مرزبانان در این عملیات توانستند 545 کیلو و 200گرم تریاک و 246 کیلو و 200 گرم حشیش به همراه مقادیری سلاح و مهمات کشف و ضبط کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: مرزداران این فرماندهی مستقر در یگان های مرزی تابعه با ایمانی راسخ و چشمانی بیدار، همواره به عنوان یک مانع مستحک موجب ثبات امنیت و آرامش مرزهای جنوب شرق کشور هستند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.