تبریز؛

اجرای برنامه‌های نوروزی ارس برون سپاری می‌شود

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد ارس گفت: در راستای بهبود سطح خدمات سفر در ایام نوروز، اجرای برنامه های ستاد نوروزی منطقه آزاد ارس برون سپاری می شود.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازتبریز؛ داداش زاده در دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد ارس با اعلام این خبر گفت: ایفای نقش نظارتی سازمان منطقه آزاد ارس در ایام نوروز می تواند منجر به افزایش سطح خدمات ارائه شده به مسافرین نوروزی شود.

داداش زاده رویکرد این سازمان را ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات قابل ارائه به گردشگران نوروزی اعلام کرد و گفت: با توجه به جایگاه ویژه ستاد نوروزی، بررسی نقاط ضعف و قوت برنامه سال های گذشته و تلاش برای بهبود و ارتقای سطح خدمات مورد نیاز ارسوندان و مسافران از مهمترین برنامه های سازمان برای تعطيلات نوروز 95 می باشد.

وی با اشاره به اینکه نوروز به عنوان یک رویداد ملی و جهانی سهم بالایی در نشاط اجتماعی جامعه دارد افزود: تزریق روحیه نشاط و امید به گردشگران ارس و نیز  استفاده از توان سازمان های مردم نهاد و مشارکت جامعه محلی و ارسوندان در اجرای برنامه های نوروزی تاثیرگذار و ضروری است.

در این نشست که مسئولین کمیته های نوروزی حضور داشتند روسای کمیته ها ضمن ارائه گزارش عملکردها و اقدامات انجام شده، به بررسی مشکلات و راهکارهای مناسب جهت هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های نوروزی  پرداختند.

شایان ذکر است؛ منطقه آزاد ارس در 135 کیلومتری مرکز آذربایجان شرقی قرار گرفته و در امتداد رودخانه ارس با کشورهای آذربایجان، ارمنستان و جمهوری خودمختار نخجوان همسایه می باشد و با وجود بیش از بیست جاذبه طبیعی و تاریخی، هر ساله میزبان جمع کثیری از گردشگران داخلی و خارجی می باشد .
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.