پس لرزه‌های اتفاقی تلخ و حاشیه‌سازی که خسته نمی‌شود!

چه کسی ترمز «ورمیلیو» را می‌کِشد؟

پاسور ایتالیایی تیم والیبال پیکان تهران پس از محرومیت و رفتن به کمیته انضباطی هنوز هم دست به حاشیه‌سازی می‌زند و به نظر می‌رسد این محرومیت چندان برایش کارساز نبوده است!

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سال گذشته و زمانی که سعید معروف تیم شهرداری ارومیه را به مقصد زنیت کازان ترک کرد، مسئولان تیم ارومیه بر آن شدند که جای خالی پاسور اول تیمشان را با حضور یک ستاره خارجی پر کنند تا در ادامه لیگ از غیبت کاپیتان خود متضرر نشوند.

«والریو ورمیلیو» اوایل دی ماه سال گذشته به ایران آمد و با عقد قراردادی  تا پایان فصل  به تیم شهرداری ارومیه پیوست تا جای خالی سعید معروف را در این تیم پر کند. بازیکنی که به محض اینکه نامش به گوش والیبالی‌ها خورد، خاطره سال 2010 و مسابقات جهانی را برایشان زنده کرد.

همان دیدار پر حاشیه ایران و ایتالیا در سال 2010 که آبستن درگیری‌های زیر تور بین پاسور دو تیم بود. این بازیکن 39 ساله نیم فصل دوم لیگ قبلی ایران برای شهرداری ارومیه به میدان رفت و در آن روزها هرچند در جانشینی سعید معروف چندان موفق نبود اما در بی اخلاقی ، درگیری و ایجاد حاشیه موفق ظاهر شد.

پاسور سابق تیم ملی والیبال ایتالیا در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر والیبال با پیکان تهران قرارداد بست و در ایران ماندنی شد. دومین سال حضور والریو در لیگ والیبال  ایران از همان ابتدا حاشیه داشت تا جایی که برخی بازیکنان پیکان هم از بدرفتاری‌های این بازکن لب به گلایه باز کردند.حتی زمزمه‌هایی هم مبنی بر مشکلات کادر فنی تیم پیکان با این پاسور ایتالیایی به گوش رسید.

 اما اوج حواشی ورمیلیو در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال و در جدال دو تیم بانک سرمایه و پیکان  تهران که به نوعی نبرد بین ستاره‌های والیبال بود، رقم خورد. دیداری که بازتاب‌ اتفاقات رخ داده در آن هنوز هم پس از سه هفته پابرجاست. به گفته بازیکنان تیم بانک سرمایه ورمیلیو از همان ابتدای دیدار دو تیم جنگ لفظی زیر تور را با تیم حریف آغاز کرد. اتفاقی که به نظر می‌رسید از چشم داور دورمانده بود.

 جنگ لفظی داخل زمین بین بازیکنان دو تیم با سوت پایان بازی تمام نشد و در پایان مسابقه با درگیری‌های فیزیکی همراه شد. کمیته انضباطی تشکیل جلسه داد و بازیکنان دو تیم با محرومیت و جریمه نقدی مواجه شدند. با این حال به ورمیلیو ایتالیایی که خود را مضروب این جریانات می‌دانست، تصمیم گرفت اتفاقات رخ داده در این دیدار را شخصا و از طریق مراجع قانونی پیگیری کند. اما این پایان داستان نبود.

ورمیلیو پس از این اتفاقات مصاحبه‌های متعددی با رسانه‌های کشورش انجام داد و با تشبیهاتی عجیب و غریب والیبال و الیبالیست‌های ایران را مورد اهانت قرار داد. او حتی در صفحه اجتماعی شخصی خود هم به اظهاراتی در خصوص این قضیه پرداخت و روزنامه‌نگاران ایرانی را دروغگو خطاب کرد. او حتی در جواب کامنت‌هایی که برایش گذاشته می‌شد، بدترین توهین‌ها را به ایرانی‌ها کرد و مستقیما عنوان کرده بود کسانی که این کامنت‌ها را برایش ارسال می‌کنند ترسو هستند و با الفاظ بد دیگری هم آن‌ها را مورد هجوم قرار داده بود.

ورمیلیو این روزها در صدر حاشیه‌های والیبال ایران قرار دارد و گویا از این جوسازی‌ها خسته هم نمی‌شود. اما آنچه حائز اهمیت است این است که چرا مسئولان والیبال برخورد جدی‌تری با این بازیکن نمی‌کنند. بازیکنی که دو سال است در تیم‌های ایرانی حضور دارد و به راحتی به خودش اجازه می‌دهد به مردم کشوری که به او میدان داده‌اند در سن 40 سالگی همچنان دنیای والیبالش را زنده نگه دارد، اهانت کند.

 محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان در آخرین گفت‌وگویش با خبرنگار ما اظهار کرده بود این باشگاه با بازیکنان بی اخلاق و حاشیه‌ساز  بر اساس آیین‌نامه باشگاه، برخورد خواهد کرد. حال باید منتظر ماند و دید آیا باشگاه پیکان و دیگر مسئولان والیبال ایران اقدامی برای کشیدن ترمز این بازیکن می‌کنند یا خیر؟

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار