لرستان؛

نواخته شدن زنگ انقلاب در 4هزارو 200 آموزشگاه لرستان

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: همزمان با ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به ایران ، زنگ انقلاب در 4هزارو 200آموزشگاه لرستان نواخته می شود .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازلرستان؛ کریمی فر افزود : گروه سرود یک هزار و ۳۵۷ نفره دانش آموزی هم به نشانه سالگرد پیروزی انقلاب با لباس فرمهایی به رنگ پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در روز ۲۲ بهمن اجرا خواهد شد.

وی گفت: تشکیل کمیته های ستاد دهه فجر در سطح ۲۵ منطقه و شهرستان اولین برنامه آموزش و پرورش استان برای دهه فجر بوده است.

وی تشکیل کمیته های دانش آموزی و فرهنگیان را دومین برنامه اجرایی شده توسط آموزش و پرورش ذکرکردو افزود : روزشمار ایام الله دهه فجر به تمامی مناطق و شهرستان ها ارسال شده است .

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان به اختصاص یک ساعت از برنامه اجرایی مدارس در طول دهه فجر به برنامه جشن انقلاب اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی و آمادگی برای به صدا در آمدن زنگ انقلاب در سطح چهار هزار و ۲۰۰ آموزشگاه استان انجام شده همچنین زنگ انقلاب اسلامی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار و سایر مسئولین استانی به صورت نمادین در دبیرستان امیرکبیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد به صدا در خواهد آمد.

کریمی فر به برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری اشاره کرد و افزود: این مسابقات در ۶۰ رشته فرهنگی، هنری با حضور 160 هزار دانش آموز با محوریت دهه فجر و انقلاب برگزار خواهند شد.

وی به برگزاری صبحگاه مشترک تشکل های دانش آموزی، بسیج، انجمن اسلامی، پیشتازان، فرزانگان، هلال احمر و شورای دانش آموزی در دهه فجر اشاره کرد و افزود: حضور در مهمانی بزرگ لاله ها و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا با هماهنگی بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان و برگزاری پرسش و پاسخ دانش آموزی و گفتمان های دینی در یکهزار و پنج جلسه در سراسر استان با محوریت مدارس متوسطه اول و دوم از دیگر برنامه های ما در ایام دهه فجر است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.